Page 68 - mag_83
P. 68
λοΓιΑ-ΑΓΓιΓμΑΤΑ
Μην λυγίζετε στις αποτυχίες, μην τα παρατάτε στο
πρώτο λάθος αποτέλεσμα που έρχεται, συνεχίστε τον
αγώνα σας με την ίδια υπομονή και επιμονή.
Για κάθε εκπαιδευτικό που σας απαξιώνει να θυμάστε
πως υπάρχουν κι εκείνοι που φροντίζουν να συνεχίσετε
τον αγώνα σας. Όλοι μπορούμε να μάθουμε, όλοι
κατάλληλα. Όπως ο γλύπτης που παίρνει στα χέρια
του το κομμάτι του πηλού και το πλάθει με αγάπη,
δεν βγαίνει πάντα το ίδιο αγγείο, άλλο έχει πιο ψηλό
λαιμό, άλλο έχει δυο χεράκια, άλλο ένα, άλλο είναι πιο
κοντό, άλλο πιο ψηλό, άλλο έχει σχέδια άλλο όχι αλλά,
παιδιά μου, πάντα από ένα κομμάτι πηλό έχουμε ένα
68 μπορούμε να αριστεύσουμε αν μας "δουλέψουν"
Έτσι ακριβώς συμβαίνει και με τους μαθητές, τους
αγγείο.
πλάθει το σχολείο, η οικογένεια, τα προσωπικά
βιώματα και τις προσωπικές ασχολίες που έχει ο κάθε
μαθητής. Το ιδανικό θα ήταν να είχαμε ένα ευέλικτο
εκπαιδευτικό σύστημα, ικανό να βοηθήσει κάθε
μαθητή με τις ιδιαιτερότητες του να ανθίσει σε όλα τα
επίπεδα. Η μοναδική υποχρέωση που έχουμε ως προς
το άτομο μας είναι η συνεχόμενη εξέλιξη του. Αυτό
αγαπημένα μου παιδιά δεν επιτυγχάνεται δυστυχώς σε
καμία σχολική αίθουσα. Το χτίζουμε μόνοι μας όταν
δεν επιλέγουμε την αδράνεια αλλά τη δράση. Όταν
εξακολουθούμε να διαβάζουμε βιβλία λογοτεχνικά, όταν
παρακολουθούμε πολιτιστικά δρώμενα, όταν ακούμε
μουσική, όταν δημιουργούμε.
Κανένα πτυχίο δεν θα μας κάνει ανθρώπους,