Page 105 - mag_89
P. 105

της Λίλλυς Παπασπυροπούλου














































               τσκοκ. Το έγκλημα ξεπροβάλλει μέσα                    γείτονες, οπως τους ανακαλύπτει και

               σε ένα γοητευτικό περιβάλλον και δεν                  ο ίδιος, έκπληκτος, γοητευμένος ή                         105 105
               έχει κανένα ενδιαφέρον όσον αφορά                     διασκεδάζοντας μαζί τους, ένας θε-

               την αστυνομική έρευνα: ξέρουμε από                    ατής ενεργός μάλιστα που βρίσκεται
               την αρχή ποιος είναι πιθανότατα ο δο-                 στο  επίκεντρο  της  δράσης.  Μαζί  του

               λοφόνος, ο σκηνοθέτης δεν ενδιαφέ-                    ο θεατής του σινεμά, καθοδηγημέ-
               ρεται για το στιλ της συμπατριώτισσάς                 νος σοφά από το σκηνοθέτη, γίνεται ο

               του, Αγκάθα Κρίστι, δεν είναι το δια-                 ίδιος θεατής, ηδονοβλεψίας, καλείται
               νοητικό θέμα που τον ελκύει, αλλά το                  σχεδόν  επί ίσοις  όροις με  τον ήρω-

               κινηματογραφικό: το σασπένς εν προ-                   α,να δώσει μια λύση για την αποκά-
               κειμένω που δημιουργείται, περιμέ-                    λυψη και σύλληψη του δολοφόνου. Ο

               νοντας τον ένοχο να προδοθεί ο ίδιος,                 Στιούαρτ προτού να πρωταγωνιστήσει
               ή ακομη  περισσότερο, να  διαπράξει                   στο Vertigo-όπου πάλι κατασκοπεύει,

               ένα δεύτερο έγκλημα. Σινεμά σημαί-                    την Κιμ Νόβακ αυτή τη φορά!- εξαι-
               νει θεατής. Και ποιος άλλος είναι ο                   ρετικός, με χημεία αξεπέραστη με

               κατεξοχήν θεατής, παρά ο παγιδευ-                     την αγαπημένη “παγερή ξανθιά”  του
               μένος στην αναπηρική καρέκλα φω-                      Χίτσκοκ Γκρέις Κέλι που αντιπροσω-

               τογράφος που δράττεται της ευκαιρί-                   πεύει εδώ  την αριστοκρατική  Παρκ
               ας για να ασκήσει αυτό που ξέρει τόσο                 Άβενιου, σε αντιδιαστολή με τον μποέμ

               καλά λόγω επαγγέλματος: να κοιτάζει.                  φωτογράφο Τζεφ και την ταιριαστή σε
               Μέσα από αυτόν ανακαλύπτουμε τους                     αυτόν συνοικία του Βίλατζ. Μια γοη-
   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110