Page 21 - mag_23
P. 21
του Β_56
οιος θα μας το έλεγε όταν σχηματίζαμε τον παιδεία σ΄ αυτόν τον τόπο,
αριθμό του μελωδία και ζητούσαμε ν’α- τα νεότερα χρόνια, δεν
κουστούν τραγούδια που μας αρέσουν, ό,τι είχε ποτέ σα στόχο της
σήμερα, θα παρουσιάζαμε στο περιοδικό να προετοιμάσει ικανούς
Π την Κυριακή αιλιανού; πολίτες, με κρίση, άποψη
τη δική μας πλέον Κυριακή. την Κυριακή, που περισσότερο και θέση, στη διεκδίκηση
από ένα χρόνο δίνει άλλο ύφος στο magaz!ne με την ξε- των αυτονόητων, για τον
χωριστή γραφή της. πρώτα, μας έδινε το στίγμα της με το Άνθρωπο και τη Ζωή.
«Ραδιόφωνο στο χαρτί» και τώρα, με το «Υπάρχει λόγος». αντίθετα, είχε στόχο, την
πριν ξεκινήσουμε το διάλογο μαζί της, θέλω να σας κα- «παραγωγή» χειραγωγού-
ταθέσω την προσωπική μας θέση για την Κυριακή. είναι μενων ψηφοφόρων –και
πολυδιάστατη προσωπικότητα με πολλά ενδιαφέροντα στα μόνο- «τυφλώνοντας» γε-
οποία και μόνο η απλή συμμετοχή της σε αυτά, τα κάνει να νιές και γενιές, που πήγαν
αποκτούν άλλους ορίζοντες. και πάνε χαμένες, μέσα
αν κάποιος συντονιστεί κάθε μεσημέρι στις 16.00-18.00 στην –δήθεν- ευδαιμονία
στο www.toradiofono.gr, θα εκπλαγεί ευχάριστα, με την και την ελπίδα της έλευσης
άνεση που κατευθύνει τους στίχους και τη μουσική από ενός μεσσία πολιτικού! Κι
ετερόκλητα τραγούδια μεταξύ τους, στο να κάνουν την κα- όλο αυτό, διανθισμένο,
λύτερη παρέα, «χωρίς να διαμαρτύρονται οι δημιουργοί τους». με ρουσφέτια, βολέματα,
η πραγματική παρέα, το κοινό δηλαδή, ακούει, συμμετέχει, εφήμερο πλούτο και ελάχι-
προτείνει, παροτρύνει,στέλνει μηνύματα και η Κυριακή στη προσπάθεια για τα πά-
κάνει εκπομπή μαζί τους και όλοι εμείς, κάνουμε και ξα- ντα. «Και να, που φτάσαμε 21
νακάνουμε εκπομπή μαζί της. η Κυριακή, είναι χαμηλών εδώ… χωρίς αποσκευές,
τόνων, αλλά δεν είναι διάφανη, δεν είναι δήθεν. Και τώρα, μα μ ένα τόσο ωραίο φεγ-
ας μιλήσουμε μαζί της. γάρι»!
εξαίρεση αποτελούσαν,
ανέκαθεν, φωτισμένοι
δάσκαλοι, που κρατούσαν
B_56: ...Είμαι 16άρης, τον σκοπό και την ουσία
σας γαμώ τα λύκεια... της παιδείας, καλά κρυμμέ-
έλεγε ο Σαββόπουλος. νο στη δική τους συνείδη-
Θέλω να μας πεις για ση και ψυχή!
την παιδεία και για την από την άλλη, θεωρώ τον
καθημερινή σου σχέση εαυτό μου ευλογημένο,
μαζί της. που έχω τη δυνατότητα να
K.A.: θα ξεκινήσω αιρε- έρχομαι σε επαφή, καθη-
τικά, απαξιώνοντας, δημό- μερινά, με τα παιδιά. είναι
σια, όλα τα εκπαιδευτικά μοναδικό προνόμιο, η ερ-
συστήματα που γνώρισα, γασία σου, να είναι συνά-
είτε με την ιδιότητα της ντηση με την αλήθεια και
μαθήτριας, είτε με την την αγάπη. Και τεράστια
ιδιότητα της εκπαιδευ- ευθύνη, βέβαια. ςε καθο-
τικού, μετά από κάποια ρίζει, αυτό το γεγονός… σε
χρόνια και μέχρι σήμερα, οδηγεί στη διαδικασία να
εδώ, στη χώρα μου, την γίνεις καλύτερος άνθρω-
ελλάδα. Κι αυτό, γιατί, η πος, θέλεις δε θέλεις.