Page 81 - mag_114
P. 81

81



               τα λιοντάρια του» (και όχι μόνο). Με                  θαλής Βουτσάς, όσο ζούσε, παρέ-
               τον  ίδιο τρόπο, επιβλήθηκε ακόμα                     μενε, με τους τύπους που έπλασε,

               και στον ελληνικό κινηματογράφο της                   πάντα αντάξιος της κωμικής παρά-
               Μεταπολίτευσης, ως ο «Κώτσος», το                     δοσης των διαχρονικών μίμων και

               «Τούβλο» ή και ο «Πόντιος»:                           κυρίως του ξυπόλυτου ήρωα του

               - «Λούλα! Παντόφλες! Λούλα! Πόρ-                      Θεάτρου Σκιών.
               τα!» (Ο τελευταίος άνδρας)                            «Ο πιο ευπροσάρμοστος επιβιώνει».

               Και ενώ πορεύτηκε και ως «Μαφιό-                      Ένα θεώρημα, που ταιριάζει πλήρως

               ζος» στη βιντεοκασέτα, κυρίως ως                      στην περίπτωση του Βουτσά, ο οποίος
               άλλος Οδυσσέας, με τον «Έρωτα του                     μέχρι τέλους ρουφούσε τη ζωή ως

               Οδυσσέα» του Βασίλη Βαφέα, επι-                       το μεδούλι, καλλιτεχνικά ακμαίος
               βλήθηκε ακόμα και στο λεγόμενο                        στο βαθμό που το επέτρεπε ο ίδιος

               Νέο Ελληνικό Κινηματογράφο. Είχε                      και πανταχού παρών στην εκάστοτε
               μία εκπληκτικά δυναμική ικανότητα                     επικαιρότητα. Καθώς ο ίδιος το 1964

               επιτυχούς  προσαρμογής,  κάτι  που                    ως  «Ένα  έξυπνο,  έξυπνο  μούτρο»
               παρέπεμπε και στο κωμικό ευπρο-                       στην ομώνυμη κωμωδία, δήλωνε:

               σάρμοστο στοιχείο του Καραγκιόζη. Ο                   - Ήταν να μην τρουπώσω! Τώρα που
               ρεαλιστής, συχνά κυνικός και αει-                     τρούπωσα, τρούπωσα…
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86