Page 77 - mag_114
        P. 77
     - «Που μου έδωσε και η μάνα μου                       ετίας του 1960 ήταν εντυπωσιακή και
               φουντούκια!»                                          συνέβαλε στο ρεύμα των αλλαγών
               (Νύχτα Γάμου)                                         που ήρθαν κυρίως με τις νέες κω-
               - «Μαμά! Να με κάμεις κιοφτέδες!»                     μωδίες, τις μουσικές κωμωδίες (τα
               (Νύχτα Γάμου)                                         λεγόμενα «μιούζικαλ») ή  ακόμα και
               - «Εμένα, κυρία Κική, με λένε Κοπέ-                   το δράμα. Ποιος δεν θυμάται, εξάλ-
               ογλου!»                                               λου, τον Βουτσά να δίνει την κωμική
               (Το Ανθρωπάκι)                                        νότα στον «Κατήφορο» και κυρίως
                                                                     στο «Νόμο 4.000» του Γιάννη Δαλιανί-
               - «Αχ, βρε Κική, τι με κάμνεις»                       δη, ως ο αδιάβαστος και απείθαρχος
               (Το Ανθρωπάκι)                                        μαθητής «Ρένος Καρανίκας» και σε
               Η προσαρμογή του Βουτσά στο ανα-                      αντιπαράθεση με τον καθηγητή του,
               νεωμένο ελληνικό σινεμά της δεκα-                     ονόματι Ανδρέα Οικονόμου (Βασίλης
                                                                                                                                77
     	
