Page 77 - mag_114
P. 77
- «Που μου έδωσε και η μάνα μου ετίας του 1960 ήταν εντυπωσιακή και
φουντούκια!» συνέβαλε στο ρεύμα των αλλαγών
(Νύχτα Γάμου) που ήρθαν κυρίως με τις νέες κω-
- «Μαμά! Να με κάμεις κιοφτέδες!» μωδίες, τις μουσικές κωμωδίες (τα
(Νύχτα Γάμου) λεγόμενα «μιούζικαλ») ή ακόμα και
- «Εμένα, κυρία Κική, με λένε Κοπέ- το δράμα. Ποιος δεν θυμάται, εξάλ-
ογλου!» λου, τον Βουτσά να δίνει την κωμική
(Το Ανθρωπάκι) νότα στον «Κατήφορο» και κυρίως
στο «Νόμο 4.000» του Γιάννη Δαλιανί-
- «Αχ, βρε Κική, τι με κάμνεις» δη, ως ο αδιάβαστος και απείθαρχος
(Το Ανθρωπάκι) μαθητής «Ρένος Καρανίκας» και σε
Η προσαρμογή του Βουτσά στο ανα- αντιπαράθεση με τον καθηγητή του,
νεωμένο ελληνικό σινεμά της δεκα- ονόματι Ανδρέα Οικονόμου (Βασίλης
77