Page 90 - mag113
P. 90

ΚΙΝΉΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

               Γράφει ο Θωμάς Αθ. Αγραφιώτης








               τη δεύτερη ταινία να έχει φανατικό κοι-               Η τηλεοπτική δράση του Γιώργου Κων-
               νό και να θεωρείται καλτ. Πριν μερικά                 σταντίνου θα συνεχιστεί και στη συνέ-

               χρόνια μάλιστα ακουγόταν πολύ έντονα                  χεια  στην  ιδιωτική τηλεόραση.  Παρά
               και το ενδεχόμενο να γυριστεί η συνέ-                 την επιτυχία της σειράς «Πατήρ, Υιός
               χεια των θρυλικών «Κόπανων», πράγ-                    και Πνεύμα», παρά την πρωτοτυπία του

               μα που αποδεικνύει την απροσδόκητη                    «Άγγελου  κατά  λάθος»  και  παρά  την
               αποδοχή της ταινίας από μερίδα του νε-                τρίχρονη διάρκεια της σειράς «Τα επτά

               ανικού κυρίως κοινού.                                 κακά της μοίρας μου» (τίτλος της τρί-
               Την ίδια εποχή όμως ο Γιώργος Κων-                    της χρονιάς: «Όλα τα κακά της μοίρας

               σταντίνου έχει ήδη επιβληθεί στο ελ-                  μου»), ο Κωνσταντίνου δεν πλησίασε τις
               ληνικό κοινό μέσω της τηλεόρασης και                  παλιότερες επιτυχίες του στην ΕΡΤ.
               των τηλεοπτικών σειρών ιδίως κατά                     Με την «Αλεπού και τον Μπούφο» πι-

               τη δεκαετία του 1980. Ο Κωνσταντίνου                  στεύω προσωπικά ότι ο Κωνσταντίνου
               είχε ήδη εμφανιστεί στην τηλεοπτική                   είχε φτάσει στο κορυφαίο ψυχογράφημα
               οθόνη από τη δεκαετία του 1970, όμως                  των τηλεοπτικών ηρώων του, ιδίως με

               καθιερώθηκε με «Τα Καθημερινά», την                   τον Ντίνο Φόλα, έναν ήρωα που ερμή-
   90          τηλεοπτική σειρά του Γιάννη Δαλιανίδη,                νευε ο ίδιος και που θύμιζε την κωμική


               στην οποία ο  Γιώργος Κωνσταντίνου                    εκδοχή του Νόρμαν Μπέητς από το θρί-
               (με κεκτημένη ίσως ταχύτητα από τον                   λερ «Ψυχώ» του Άλφρεντ Χίτσκοκ. Στο
               προγενέστερο «Γάμο α λα Ελληνικά»                     επιτελείο ηθοποιών του, κυρίαρχη ήταν

               του  Βασίλη  Γεωργιάδη) συνέθεσε  και                 η Τζοβάνα Φραγκούλη, ίσως ως η πιο
               πάλι και με πολύ μεγάλη επιτυχία ένα                  ιδανική συμπρωταγωνίστριά του, ενώ

               πολύ δυνατό καλλιτεχνικό (και ποιητική                γραφικοί τύποι (όπως αυτοί που υποδυ-
               αδεία παντρεμένο) ζευγάρι, το οποίο ζει               όταν ο Κώστας Παληός και ο Μάρκος
               τα «Καθημερινά» του προβλήματά στο                    Λεζές) και απίθανες γυναίκες, όπως η

               πρώτο μισό δεκαετίας του 1980 δια χει-                Ντίνα Κώνστα, η Μπέτυ Μοσχονά και η
               ρός Δαλιανίδη.                                        Μαίρη Ραζή, ολοκλήρωναν το κωμικό

               Στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του                    πάνθεον ενός «κωνσταντινικού» μικρό-
               1980, ο Κωνσταντίνου παίζει στις (κατά                κοσμου κεφιού, γέλιου και χαράς.
               την προσωπική μου γνώμη) τρεις κα-                    Ο  Κωνσταντίνου συνέχισε παραγωγι-

               λύτερές του τηλεοπτικές σειρές σε σε-                 κότατα με τις κωμικές σειρές του στην
               νάριο δικό του και σκηνοθεσία Κώστα                   ελληνική ιδιωτική τηλεόραση, με νέ-

               Λυχναρά. Πρόκειται για τις σειρές «Μην                ους τίτλους όπως «Ένας αξιολάτρευτος
               μου γυρνάς την πλάτη», «Τρεις και ο                   μπελάς» ή «Σοφία ορθή», αλλά συνέχι-
               Κούκος» και (ίσως η καλύτερη εκ των                   σε, συνεχίζει και να είναι καλά να συνε-

               τριών) «Η Αλεπού και ο Μπούφος».                      χίζει και στο θέατρο με την ίδια φλόγα,
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95