Page 51 - mag_20
P. 51

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ                                                                                από το magaz!ne




































 Το ερώτημα είναι

 πώς αντιδράς όταν                                                              ένα μουσικό live, επικρατούν

 για παράδειγμα                                                                 οι ίδιες συνθήκες. Ο καλλιτέ-
                                                                                χνης είναι πάνω στη σκηνή και
 σου σκοτώσουν                                                                  το κοινό από κάτω τον παρα-
 50  το παιδί?  υπάρχει παντού. Ως στοιχείο   κτες απερίγραπτης βίας. Το ερώτημα εί-  κολουθεί να ερμηνεύει κάθε                51
 πολιτικής δράσης, στα σχολεία,
                        ναι πώς αντιδράς όταν για παράδειγμα
                                                                                κομμάτι σαν έναν ξεχωριστό
 στα ΜΜΕ, στην οικογένεια, στην   σου σκοτώσουν το παιδί? Παίρνεις τον          ρόλο. Υπό αυτήν την έννοια
 εργασία, στις σχέσεις μας. Όμως,   νόμο στα χέρια σου ή περιμένεις από         εγώ απλά άφησα την ιστορία
 την πραγματικότητα που ζού-  η πιο ανησυχητική ασθένεια είναι   τη δικαιοσύνη να κάνει το χρέος της? Κι   του Dan να με παρασύρει και
 με, απλά για να δώσουμε μια   η απάθεια στην οποία βυθίζεται   εγώ ο ίδιος ακόμα δεν έχω απάντηση   να ξεκλειδώσει συναισθήματα
 πρόσκαιρη ικανοποίηση στον   η κοινωνία απέναντι στη βία. Ο   σε αυτό το ερώτημα.   που δεν ήξερα καν ότι υπήρ-
 θεατή, αλλά να μοιραστούμε   φόβος και η προκατάληψη κρα-  Στο έργο γίνεται χρήση σκληρής γλώσ-  χαν.
 μαζί του μια ειλικρινή ιστορία.   τούν κρυμμένα δραματικά μυστι-  σας. Δεν φοβάστε ότι θα προκαλέσετε   Έχεις συνθέσει αρκετά rock
 Μόνο έτσι θα τον βοηθήσουμε   κά που σακατεύουν ανθρώπινες   αντιδράσεις από πολλούς;  κομμάτια για το έργο που το

 να σκεφτεί, να νιώσει ζωντανός   ζωές. Εμείς ζητάμε από το κοινό   Γ. Α.: Αν σκληρή γλώσσα εννοείς την   κοινό θα έχει την ευκαιρία
 και να καταλάβει ότι η τραγω-  να μας κρίνει, να προβληματιστεί,   καθημερινή γλώσσα ανθρώπων που   να ακούσει ζωντανά στη δι-
 δία του είναι ταυτόχρονα και   να αναζητήσει την ευθύνη του.   μεγαλώνουν μέσα σε ένα τέτοιο πε-  άρκεια της παράστασης. Αυτό
 δική μας τραγωδία, αλλά και το   Δεν ξέρω αν στο έργο η κάθαρση   ριβάλλον βίας και αναπτύσσουν τους   θα είναι το δεύτερο cd που θα
 αντίστροφο.  είναι το βασικό ζητούμενο, η κοι-  κώδικες επικοινωνίας του υποκόσμου,   κυκλοφορήσεις φέτος;
 H ιστορία επικεντρώνεται στη   νωνία μας, όμως, απέχει από το   τότε οφείλουμε να προετοιμάσουμε το   Μr Kumka: Η σύνθεση της
 βία και την εκδίκηση. Θα μπο-  στάδιο της όποιας λύτρωσης από   κοινό για το τι πρόκειται να δει. Όμως,   μουσικής του Dan ‘n Ben εί-
 ρούσαμε να πούμε ότι το θέμα   τη στιγμή που δεν αναγνωρίζουμε   πόσο εξευγενισμένη θα μπορούσε να   ναι κάτι που προέκυψε στην
 της είναι επίκαιρο λόγω πολι-  ανοιχτά το πρόβλημα της βίας.  είναι μια γλώσσα δύο χαρακτήρων που   πορεία των προβών. Η αρχι-
 τικών και κοινωνικών εξελί-  Γ. Α.: Ή βία είναι ένα διαχρονικό   έχουν μεγαλώσει στο δρόμο?  κή ιδέα ήταν να δουλέψουμε

 ξεων. Εσείς μέσα από αυτό το   φαινόμενο. Η ιστορία της ανθρω-  Μr Kumka, στο Dan ‘n Ben συνδυάζεις   διασκευές δημοφιλών τραγου-
 έργο δικαιώνετε τη βία;  πότητας ταυτίζεται με την ιστορία   το τραγούδι με την υποκριτική. Πόσο   διών εκείνης της εποχής αλλά
 Μr Kumka: Η ίδια η ζωή μας   της βίας. Στο Dan ’n Ben και οι   δύσκολο είναι αυτό για έναν μουσικό;  όσο έμπαινα στην υπόθεση του
 επικεντρώνεται στη βία. Η βία   δύο χαρακτήρες γίνονται αποδέ-  Mr Kumka: Στο θέατρο, όπως και σε   έργου ένιωσα την ανάγκη να
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56