Page 26 - mag_20
P. 26

ΠΕΡΙ ΤΕΧΝΗΣ                                                                                                                                                                            από το magaz!ne





               νεια σε δράση, την απάθεια σε συμμε-                   αυτό που μου έμεινε και με συντροφεύ-

               τοχή, την αδιαφορία σε ενδιαφέρον και                  ει κάθε στιγμή είναι ότι είναι σημαντικό
               σε  αλληλεγγύη.  Όλα αυτά,  δημιουργή-                 να γίνουμε όλοι ενεργοί LIMINALS. Να
               θηκαν σε μένα, όταν έτσι χωρίς πρό-                    ξαναβρούμε τους εαυτούς μας και να
               γραμμα περπατώντας ένα απόγευμα στη                    ξεφύγουμε συνειδητά με γοργά βήματα
               Αθήνα ανάμεσα σε βιαστικούς, χωρίς                     από τη σημερινή κατάσταση που έχει βά-
               χαμόγελο συμπολίτες και άδεια κατα-                    λει τις σκέψεις μας σε διαρκή ραστώνη
               στήματα με πολύχρωμα ενοικιαστήρια,                    και τη ζωή μας σε ένα τέλμα αδράνειας.
               βρέθηκα να παρακολουθώ την παρά-                       Για την ιστορία, αλλά έχει μεγάλη ση-
               σταση των LIMINALS. Ένα θεατρικό                       μασία, γράφουμε τους συντελεστές της

               σχήμα,που οι ποιούντες ήθος, σε μεγά-                  παράστασης που παίχτηκε στις 15 και
               λο ποσοστό τους, δεν ήταν επαγγελμα-                   16 Οκτωβρίου στο θέατρο της Δραμα-
               τίες του χώρου. Ήταν, οι διπλανοί μας                  τικής σχολής Αρχή και ελπίζουμε να την
               άνθρωποι. Έζησα μαζί τους σα θεατής,                   ξαναδούμε σύντομα σε διάφορους φι-
               μια παράσταση που η ομάδα, μέσα σε                     λόξενους χώρους. Oι Liminals είναι μία
               μια ρευστότητα τόσο σε επίπεδο ταυ-                    ομάδα περφόρμανς που προέκυψε από
               τότητας όσο τις καθημερινές αλλαγές                    μία δραματοθεραπευτική ομάδα (πρώ-

               στις σημερινές κοινωνικοοικονομικές                    ην) ανέργων και πάει να εξελιχθεί σε
               συγκυρίες. Η ομάδα,παρουσίασε στα                      θεατρικό οργανισμό μέσα στα πλαίσια
               πλαίσια του πολυφεστιβάλ «Μικρό Πα-                    της Κοινωνικής Συνεταιριστικής Επιχεί-                                      Στην περφόρμανς Ο ΞΕΝΟΣ συντελεστές είναι:
   26          ρίσι των Αθηνών» το έργο του Αλμπέρτ                   ρησης "Εν Έργω" και υπό την καλλιτε-                                        Σκηνοθεσία: Βίκυ Λαφιατή                                                                                        27
               Καμύ Ο ΞΕΝΟΣ. Δεν ξέρω φεύγοντας                       χνική διεύθυνση της Δήμητρας Σταύρου
               από την πλατεία Βάθη που είναι η σκη-                  ψυχολόγου-δραματοθεραπεύτριας. Tο                                           Performers: Βαγγέλης Θανέλλος, Κωνσταντίνα Πάντου, Δημήτρης Παπαδημητρίου,
               νή, αν ξαναδιάβασα νοερά το βιβλίο                     όραμα των LIMINALS* είναι ένα θέα-                                          Δήμητρα Σταύρου, Ευγενία Σωφρονά
               του Καμύ δημιουργώντας μέσα μου άλ-                    τρο από την κοινωνία προς την κοινωνία                                      Video και φωτογραφίες: Ελπίδα Τέμπου
               λες παραστάσεις, με έναν ήρωα που θα                   και που θα προκύπτει από  συνεργατική                                       Σχεδιασμός φώτων: Θωμάς Οικονομικός

               ήθελα να πάρει το τιμόνι της ζωής του                  ερευνητική δουλειά τόσο στις επιστήμες
               και αν θα τα κατάφερνε να ξεφύγει από                  του ανθρώπου  όσο και στις παραστατι-                                       Η ομάδα των LIMINALS ευχαριστεί θερμά τη Μαρία Κολιοπούλου, τη Μαρία
               τους δικούς του δαίμονες,αλλά σίγουρα                  κές τέχνες.                                                                 Μούγιαννη, την Κωνσταντίνα Βιδάλη, και τη Νέλλη Καρρά.
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31