Page 40 - mag_25
P. 40

ΘΕΑΤΡΟ                                       της Ευτυχίας Αργυροπούλου

                                                                                                          Ηθοποιός








                                                                                       στηκαν στην Εθνική Λυρική
                                                                                       Σκηνή. Η σκυτάλη δόθηκε
                                                                                       στο  Θέατρο    Badminton
                                                                                       όπου ο Λάμπρος  Λιάβας
                                                                                       με ένα 26μελή θίασο ανέ-
                                                                                       βασε το  «Αναζητώντας τον
                                                                                       Αττίκ».  Στο ίδιο Θέατρο η
                                                                                       Μαρινέλλα ξαναδίνει ζωή
                                                                                       στη «τραγουδίστρια της
                                                                                       νίκης» σε ένα μιούζικαλ
                                                                                       με την ονομασία «Η Μαρι-
                                                                                       νέλλα  συναντά  τη  Βέμπο».
                                                                                       Μέσα σε αυτό το  πλαίσιο
                                                                                       φαίνεται ότι δικαίως επιλέ-
                                                                                       γει το Μέγαρο να παρουσι-
                                                                                       άσει στο Αθηναϊκό κοινό το
                                                                                       «Βαφτιστικό» του Σακελλα-
                                                                                       ρίδη. «Εγώ γράφω με αθη-
                                                   μια χορταστική επιλογή από          ναϊκήν  έμπνευσιν»,  έλεγε
   40                                              τα πιο αγαπημένα τραγού-            ο Θεόφραστος Σακελλα-

                                                   δια  κορυφαίων  συνθετών            ρίδης  σε  συνέντευξή  του
                                                   της τότε εποχής. Μελωδί-            στην εφημερίδα Εμπρός, το
                                                   ες και στίχοι που συντρό-           1915. «Όταν ακούομεν μιαν
                                                   φεψαν γενιές ολόκληρες              οπερέτα του Λέχαρ, λέ-
                                                   στους έρωτες, τις χαρές και         γομεν, «Μυρίζει Βιέννην».
                                                   τις λύπες τους, ενώ επηρέα-         Εάν μεθαύριον ειπούν και
                                                   σαν όλους τους κατοπινούς           περί των έργων μου ότι μυ-
                                                   δημιουργούς.                        ρίζουν Αθήνα, επιτρέψατέ
                                                                                       μου να το θεωρήσω ως εκ-
                                                   Το ταξίδι στο παρελθόν, ως          πλήρωσιν του καλλιτεχνι-
                                                                                       κού μου ονείρου». Επίσης
                                                   μια προσπάθεια διάσωσης
                ανάγκη                             του εαυτού μας και άρα του          μια ομάδα νέων ηθοποιών
                                                                                                          characters
                                                                                       υποδυόμενοι
                                                   παρόντος και μέλλοντός
                για …                              μας, ξεκίνησε με τις εξαι-          βγαλμένους        κατευθείαν
                                                   ρετικά επιτυχημένες παρα-
                                                                                       από τον παλιό ελληνικό κι-
                                                   στάσεις «Θυμήσου εκείνα             νηματογράφο, πάνω σε ένα
                Παλιά                              τα χρόνια – Αφιέρωμα στην           πάλκο, μέσα από την ιστο-
                                                                                       ρία των ηρώων τους και τα
                                                   ελληνική  οπερέτα  και  τον
                                                                                       αυθεντικά τραγούδια τους
                                                   Θεόφραστο Σακελλαρίδη»
                Αθήνα!                             και «Το Μικρόβιο του Έρω-           μας συγκινούν και μας δι-
                                                   τα – Αφιέρωμα στον Κώστα
                                                                                       ασκεδάζουν με την παρά-
                                                   Γιαννίδη», που παρουσιά-
                                                                                       σταση «Παλιά Αθήνα».
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45