Page 40 - mag_25
P. 40
ΘΕΑΤΡΟ της Ευτυχίας Αργυροπούλου
Ηθοποιός
στηκαν στην Εθνική Λυρική
Σκηνή. Η σκυτάλη δόθηκε
στο Θέατρο Badminton
όπου ο Λάμπρος Λιάβας
με ένα 26μελή θίασο ανέ-
βασε το «Αναζητώντας τον
Αττίκ». Στο ίδιο Θέατρο η
Μαρινέλλα ξαναδίνει ζωή
στη «τραγουδίστρια της
νίκης» σε ένα μιούζικαλ
με την ονομασία «Η Μαρι-
νέλλα συναντά τη Βέμπο».
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο
φαίνεται ότι δικαίως επιλέ-
γει το Μέγαρο να παρουσι-
άσει στο Αθηναϊκό κοινό το
«Βαφτιστικό» του Σακελλα-
ρίδη. «Εγώ γράφω με αθη-
μια χορταστική επιλογή από ναϊκήν έμπνευσιν», έλεγε
40 τα πιο αγαπημένα τραγού- ο Θεόφραστος Σακελλα-
δια κορυφαίων συνθετών ρίδης σε συνέντευξή του
της τότε εποχής. Μελωδί- στην εφημερίδα Εμπρός, το
ες και στίχοι που συντρό- 1915. «Όταν ακούομεν μιαν
φεψαν γενιές ολόκληρες οπερέτα του Λέχαρ, λέ-
στους έρωτες, τις χαρές και γομεν, «Μυρίζει Βιέννην».
τις λύπες τους, ενώ επηρέα- Εάν μεθαύριον ειπούν και
σαν όλους τους κατοπινούς περί των έργων μου ότι μυ-
δημιουργούς. ρίζουν Αθήνα, επιτρέψατέ
μου να το θεωρήσω ως εκ-
Το ταξίδι στο παρελθόν, ως πλήρωσιν του καλλιτεχνι-
κού μου ονείρου». Επίσης
μια προσπάθεια διάσωσης
ανάγκη του εαυτού μας και άρα του μια ομάδα νέων ηθοποιών
characters
υποδυόμενοι
παρόντος και μέλλοντός
για … μας, ξεκίνησε με τις εξαι- βγαλμένους κατευθείαν
ρετικά επιτυχημένες παρα-
από τον παλιό ελληνικό κι-
στάσεις «Θυμήσου εκείνα νηματογράφο, πάνω σε ένα
Παλιά τα χρόνια – Αφιέρωμα στην πάλκο, μέσα από την ιστο-
ρία των ηρώων τους και τα
ελληνική οπερέτα και τον
αυθεντικά τραγούδια τους
Θεόφραστο Σακελλαρίδη»
Αθήνα! και «Το Μικρόβιο του Έρω- μας συγκινούν και μας δι-
τα – Αφιέρωμα στον Κώστα
ασκεδάζουν με την παρά-
Γιαννίδη», που παρουσιά-
σταση «Παλιά Αθήνα».