Page 54 - mag_30
P. 54

ΥγΕΙΑ  ΨΥχΟλΟγΙΑ                                    από την Δήμητρα Σταύρου

                                                                                                 psyhismos.blogspot.gr








               πιέζουμε «να φορέσει μεγαλύτερα παπού-
               τσια» από την ηλικία του, δηλαδή να έχει
               επιτεύγματα μεγαλύτερης ηλικίας. Από την
               άλλη, μία καθυστέρηση σε έναν αναπτυξια-
               κό τομέα,συνήθως σημαίνει ότι έχει άλλους
               ρυθμούς, και αν κάπου καθυστερεί σε κάτι
               άλλο θα υπερτερεί.

               Ακόμη και στην περίπτωση σημαντικής νοη-
               τικής καθυστέρησης, η καθαρή αντίληψη και
               αποδοχή του γεγονότος από τον γονιό μπο-
               ρεί να βοηθήσει σημαντικά στην εξέλιξη του
               παιδιού.                                                   KaHLiL GiBran
                                                                          Ο προφήτης και
               Παιδιά που έχουν γίνει αποδεκτά από τους                   Ο Κήπος του προφήτη
               γονείς θα έχουν ευτυχισμένες σχέσεις και θα                εκδόσεις ρΟες
               ξέρουν να αγαπούν, αλλά και να αγαπιού-
               νται.                                                      Ο Προφήτης, το αριστούργημα του Γκι-
                                                                          μπράν  που  κυκλοφόρησε  το  1923  και
                   Δήμητρα Σταύρου                                        τον έκανε διάσημο σε όλο το δυτικό κό-
   54                                                                     σμο, αποτελείται από είκοσι οκτώ μικρές

                  Σπουδές Ψυχολογίας στη Γαλλία και                       ποιητικές ιστορίες που μιλούν με απαρά-
                  στην Ελλάδα. Σπουδές στη Δραμα-                         μιλλη απλότητα και λυρισμό για την αγά-
                  τοθεραπεία τετραετούς κύκλου. Ερ-                       πη, το γάμο, την ελευθερία, τα παιδιά,
                  γασία, ως ψυχολόγος, σε Δημοτικά                        το χρόνο, τη λύπη, τη φιλία, τον πόνο, το
                  προγράμματα ψυχοκοινωνικού χαρα-                        θάνατο, με λόγια τόσο δυνατά και διαυ-
                  κτήρα, σε 75 περίπου σχολεία ιδιωτι-
                  κά και δημόσια, στον ΟΚΑΝΑ κ.ά.                         γή  που σε άλλες εποχές θα θεωρούνταν
                  Ως Eρευνήτρια, στο ΕΠΙΨΥ και στο                        θεϊκής έμπνευσης.
                  Πάντειο Πανεπιστήμιο.                                   Ο Κήπος του Προφήτη, που γράφτηκε τα
                  Ως Δραματοθεραπεύτρια στο Χα-                           τελευταία χρόνια της ζωής του μεγάλου
                  τζηκυριάκειο Ίδρυμα, στις φυλακές                       Λιβανέζου ποιητή και ζωγράφου, είναι
                  Κορυδαλού, σε δραματικές σχολές,                        η συνέχεια του  Προφήτη,  στην οποία,
                  με στελέχη επιχειρήσεων, με εξαρ-                       ελεύθερος πάντοτε από δόγματα και με-
                  τημένους και τις οικογένειες τους,                      ταφυσική,  απαντά ξανά σε  αγωνιώδη
                  με καλλιτέχνες για την ανάπτυξη της
                  δημιουργικότητάς τους.                                  ανθρώπινα ερωτήματα και υμνεί τη μυ-
                  Μέλος της Ένωσης Δραματοθεραπευ-                        στική ομορφιά της φύσης και τον άρρη-
                  τών και Παιγνιοθεραπευτών Ελλάδας,                      κτο σύνδεσμό της με τον άνθρωπο.
                  του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων,                         Στην έκδοση περιλαμβάνονται αντίγρα-
                  της Ελληνικής Εταιρείας Κλινικής Κοι-                   φα σελίδων από το χειρόγραφο και δε-
                  νωνικής Ψυχολογίας κ.ά.                                 καεπτά υποβλητικά σχέδια του Γκιμπράν,
                  Συμμετοχή σε πολλά συνέδρια με                          τα οποία ο Ροντέν συνέκρινε με το έργο
                  ανακοινώσεις.
                                                                          του Ουίλλιαμ Μπλέηκ.
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59