Page 61 - mag_29
P. 61

Περί απ/αισιοδοξίας









































                                                                     χεται λοιπόν από ορθολογισμό. το μέλ-
                                                                     λον, υπό αυτή την έννοια, φαντάζει ως                      61
                                                                     μία αντανάκλαση του παρελθόντος.


                                                                     η αισιοδοξία ή απαισιοδοξία δεν έγκει-
                                                                     νται μόνο στην αντίληψη μίας εξωτερι-
                                                                     κής πραγματικότητας, αλλά επεκτείνο-
                                                                     νται και στο επίπεδο των σχέσεων που
                                                                     το υποκείμενο συνάπτει με άλλα υποκεί-
                                                                     μενα. Έτσι, όλοι προσεγγίζουμε την δια-
                                                                     προσωπική σχέση μέσα από τη βιωμένη,
                                                                     μαθημένη, εγγεγραμμένη πρώτη σχέση
                                                                     που κάποτε υπήρξε με πρόσωπα της οι-
                                                                     κογένειας.


                                                                     ας δούμε δύο χαρακτήρες που τους συ-
                                                                     ναντάμε συχνά...


                                                                     πρόκειται για τον «καχύποπτο» και τον
                                                                     «αφελή».


                                                                     Δύο αντίθετοι χαρακτήρες που βρίσκο-
                                                                     νται σε δύο πόλους. ςτις περισσότερες
                                                                     περιπτώσεις, βέβαια, δεν συναντιούνται
                                                                     με αυτό τον τόσο ακραίο τρόπο, εντού-
                                                                     τοις κάποια από αυτές τις δύο πλευρές
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66