Page 37 - mag_41
P. 37

της Κατερίνας Τζαβάρα











               Η  Κατερίνα Τζαβάρα γεν-            φοιτητών.                           Τέχνη». Έλληνες Ζωγράφοι
               νήθηκε και ζει στη Θεσσα-           Σήμερα εργάζεται ως νη-             και Ποιητές στο σχολείο-
               λονίκη. Είναι  απόφοιτος            πιαγωγός και συγγραφέας             Γ.Σεφέρης, Οδ. Ελύτης,
               του Αμερικανικού Κολλεγί-           παιδικών και εκπαιδευτι-            Γ.Δροσίνης,      Κ.Παλαμάς,
               ου ΑΝΑΤΟΛΙΑ, αριστούχος             κών βιβλίων. Παραδίδει              Γ.Ρίτσος/Γ.Ιακωβίδης,
               του Παιδαγωγικού Τμήματος           επιμορφωτικά        σεμινάρια       Ν.Χ.Γκίκας, Σπ.Βασιλείου,
               Νηπιαγωγών του Α.Π.Θ.,              Διδακτικής Μεθοδολογίας             Θεόφιλος        Χατζημιχαήλ.
               του τμήματος μετεκπαίδευ-           και πρακτικών εφαρμογών             (2010)
               σης στη Γενική Αγωγή του            της Τέχνης  στην εκπαίδευ-          «Έχω ένα μήνυμα για όλα
               Διδασκαλείου του Α.Π.Θ.             ση, για γονείς, φοιτητές και        τα παιδιά της γης»  Τα
               και καθηγήτρια αγγλικής             εκπαιδευτικούς και παρου-           Δικαιώματα του παιδιού.
               γλώσσας,  με σπουδές φω-            σιάζει σε σχολεία το πρό-           (2011)
               νητικής και πιάνου. Κατέχει         γραμμα που προτείνει μέσα           «Πού να απλώσω τόση
               πιστοποιητικό      κατάρτισης       από τα βιβλία της για την           αγάπη;» (2012),
               στη Δημιουργική Γραφή και           προώθηση της φιλαναγνω-             «Πετάει ο γάιδαρος;»
               Εκπαίδευση  από τη Δομή             σίας και της προστασίας των         (2012)
               Δία Βίου Μάθησης του                Δικαιωμάτων του Παιδιού,            «Εγώ, για σένα»  (2012),
               Α.Π.Θ. Είναι κάτοχος μετα-          μέσα από την Τέχνη.                 « Το μυστήριο της παιδι-
               πτυχιακού διπλώματος από            Είναι μέλος του Ελλη-               κής βιβλιοθήκης» (2013)
               το Τμήμα Επιστήμης Φυσι-            νικού Τμήματος της ΙΒ-              «Το μαγικό καπέλο της                    37
               κής Αγωγής και Αθλητισμού           ΒΥ(International Board on           γιαγιάς μου» (2014)
               του Α.Π.Θ. με ειδίκευση             Books for Young People)-
               στα προγράμματα φυσικής             Κύκλος του Ελληνικού Παι-
               δραστηριότητας και αγωγής           δικού Βιβλίου,  της SCBWI
               υγείας για παιδιά προσχολι-         (Society of Children's Book
               κής και σχολικής ηλικίας.           Writers and Illustrators) και
               Εργάστηκε στην ιδιωτική             αρθρογραφεί σε εκπαιδευ-
               εκπαίδευση ως νηπιαγωγός            τικά blogs  και ηλεκτρονικά
               και εμψυχώτρια θεατρικού            έντυπα ποικίλης ύλης.
               παιχνιδιού, όπου και εφάρ-
               μοσε τη μέθοδο Montessori,          Από τις  εκδόσεις βιβλιο-
               αποκτώντας και το αντίστοι-         ΔΙΑΠΛΟΥΣ έχουν εκδοθεί
               χο τιμητικό δίπλωμα  και            τα έργα της: «Το δικό μας
               βρίσκεται  στη δημόσια εκ-          θέατρο».Mουσικο-θεατρι-
               παίδευση, σε θέσεις διδα-           κές παραστάσεις για τα Χρι-
               κτικές και διοικητικές από          στούγεννα και το Καλοκαίρι
               το 1998. Από το 2007 ως             -συλλογικό       έργο-(2007)
               το  2010  υπήρξε    αποσπα-         «Με τους μήνες συντρο-
               σμένη νηπιαγωγός στο Τμή-           φιά,  ζωντανεύω τα πα-
               μα Επιστημών Προσχολικής            λιά».  Η Λαογραφία στο
               Αγωγής και Εκπαίδευσης              σχολείο -συλλογικό έργο-
               του Α.Π.Θ. ως υπεύθυνη              (2008)
               της Πρακτικής Άσκησης των           «Μαγικές Διαδρομές στην
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42