Page 26 - mag_88
P. 26

πΑΡουςιΑςή




                    EΛεΝη    ίώΝΑ





               χήστρα των Χρωμάτων, τη Δη-

               μοτική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης.

               Διδάσκει στο Νέο Ωδείο Θεσσα-

               λονίκης, το Εθνικό Ωδείο και το

               Ωδείο Αναγέννηση της Αθήνας.

               Συμμετείχε στις ηχογραφήσεις


               των έργων Κυρά Φροσύνη του

               Καρρέρ (LYRA, 1999) και Η

               επιστροφή της Ελένης του Θάνου

               Μικρούτσικου (ΕΜΙ, 1999). Το

               1996 πρωτοσυνεργάστηκε με το

               Στούντιο Όπερας της ΕΛΣ, ως

   26          Ντοραμπέλλα (Έτσι κάνουν όλες

               / Cosὶ fan tutte). Κατά την περί-

               οδο 1997-2004 εμφανίστηκε στις


               παραγωγές της ΕΛΣ Ευγένιος

               Ονιέγκιν (ως Όλγκα), Ο μα-

               γικός αυλός (Die Zauberflöte),                        ■ Θα  ήθελα να σε γνωρίσουμε λίγο

               Τα ξωτικά νερά του Καλομοίρη,                         καλύτερα. Ποια είναι η σοβαρότερη
                                                                     πρόκληση που αντιμετωπίζει σήμερα
               Κάρμεν (Carmen), Ο μανδύας                            μια καλλιτέχνης στον χώρο της όπε-

               (Il tabarro), Η παριζιάνικη ζωή                       ρας;

               (La vie parisienne), Καβαλλε-                         Ε. Λ. Ζούμε στην εποχή της ταχύτη-


               ρία ρουστικάνα (Αγροτικός ιπ-                         τας, της βιασύνης και του marketing.
                                                                     Τα πάντα γύρω μας τρέχουν και κάθε
               ποτισμός), Ο μυστικός γάμος (Il                       επόμενη γενιά τραγουδιστών κα-

               matrimonio segreto), Τα παρα-                         λείται να προλάβει. Να προλάβει να

               μύθια του Χόφμαν (Les contes                          τραγουδήσει τον επόμενο, σε δυσκο-

               d' Hoffmann) και Τζοκόντα (La                         λία, ρόλο, πριν ωριμάσει η φωνή του
                                                                     γι’ αυτό, να προλάβει να κλείσει το
               gioconda).                                            επόμενο συμβόλαιο, χωρίς να δώ-
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31