Page 26 - mag_88
P. 26
πΑΡουςιΑςή
EΛεΝη ίώΝΑ
χήστρα των Χρωμάτων, τη Δη-
μοτική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης.
Διδάσκει στο Νέο Ωδείο Θεσσα-
λονίκης, το Εθνικό Ωδείο και το
Ωδείο Αναγέννηση της Αθήνας.
Συμμετείχε στις ηχογραφήσεις
των έργων Κυρά Φροσύνη του
Καρρέρ (LYRA, 1999) και Η
επιστροφή της Ελένης του Θάνου
Μικρούτσικου (ΕΜΙ, 1999). Το
1996 πρωτοσυνεργάστηκε με το
Στούντιο Όπερας της ΕΛΣ, ως
26 Ντοραμπέλλα (Έτσι κάνουν όλες
/ Cosὶ fan tutte). Κατά την περί-
οδο 1997-2004 εμφανίστηκε στις
παραγωγές της ΕΛΣ Ευγένιος
Ονιέγκιν (ως Όλγκα), Ο μα-
γικός αυλός (Die Zauberflöte), ■ Θα ήθελα να σε γνωρίσουμε λίγο
Τα ξωτικά νερά του Καλομοίρη, καλύτερα. Ποια είναι η σοβαρότερη
πρόκληση που αντιμετωπίζει σήμερα
Κάρμεν (Carmen), Ο μανδύας μια καλλιτέχνης στον χώρο της όπε-
(Il tabarro), Η παριζιάνικη ζωή ρας;
(La vie parisienne), Καβαλλε- Ε. Λ. Ζούμε στην εποχή της ταχύτη-
ρία ρουστικάνα (Αγροτικός ιπ- τας, της βιασύνης και του marketing.
Τα πάντα γύρω μας τρέχουν και κάθε
ποτισμός), Ο μυστικός γάμος (Il επόμενη γενιά τραγουδιστών κα-
matrimonio segreto), Τα παρα- λείται να προλάβει. Να προλάβει να
μύθια του Χόφμαν (Les contes τραγουδήσει τον επόμενο, σε δυσκο-
d' Hoffmann) και Τζοκόντα (La λία, ρόλο, πριν ωριμάσει η φωνή του
γι’ αυτό, να προλάβει να κλείσει το
gioconda). επόμενο συμβόλαιο, χωρίς να δώ-