Page 7 - mag_51
P. 7

του Β_56











               το ίδιο για τους συμμαθητές των τριών                 να μην  δεχτούν προσφυγόπουλα στο
               μαθητών που βραβεύτηκαν.  Η επιρροή                   σχολείο τους θα ήθελα πολύ να τους
               σε αυτούς ήταν βαθύτατη με το τραγού-                 υπενθυμίσω ότι το Ωραιόκαστρο και

               δι να παίζει σχεδόν εμμονικά στις τάξεις,             δη και η Θεσσαλονίκη είναι η Μητέρα
               στα διαλείμματα, στον προαύλιο χώρο.                  της Προσφυγιάς. Σίγουρα οι γονείς που
               Νομίζω φυτέψαμε έναν σπόρο ευαι-                      δεν συμφώνησαν με αυτήν την απόφα-
               σθητοποίησης  για  τα  κοινά  και  τις                ση θα νιώθουν ντροπή για τους γείτονές
               δυσκολίες των μειονοτήτων ειδικά                      τους. Προσωπικά θα ενεργοποιούσα τους

               σε κάποια από αυτά τα παιδιά, όπως                    μαθητές να κάνουμε χίλια τραγούδια αν
               συνειδητοποίησα αργότερα.                             χρειαζόταν να αλλάξουμε το κλίμα που
                                                                     δημιουργήθηκε.

               Σήμερα, πως αισθάνονται τα παιδιά                     Δεν πρέπει να μας απασχολούν οι “μικροί
               και οι γονείς τους, όταν κάποιοι σύλ-                 άνθρωποι” αλλά οι “μεγάλοι” που κολυ-
               λογοι γονέων δεν δέχονται τα παιδιά                   μπάνε θάλασσες και περπατάνε ηπείρους
               τους να αναπνέουν δίπλα σε προσφυ-                    για μια καλύτερη ζωή. Τέλος, αυτά τα
               γόπουλα;                                              προσφυγόπουλα όχι μόνο θα πρέπει να

               Δυστυχώς με τις αλλαγές στο Ολοήμερο                  “αναπνέουν” όπως λέτε δίπλα στα παι-
               δεν βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να                  διά μας αλλά θα πρέπει να είναι μέσα στα                    7
               σας απαντήσω γιατί δεν προβλέπεται να                 σχολεία μας και να δείχνουν στους μελ-

               δουλέψω φέτος σε κάποιο σχολείο. εί-                  λοντικούς πολίτες τι σημαίνει αγώνας.
               ναι κρίμα να στερούν από μένα και                     Γιατί κάτι μου λέει ότι ο Αχμέτ από
               όλους τους νέους συναδέλφους την                      την Συρία έχει πολλά παραπάνω να
               ευκαιρία να δείξουμε την μαχητικό-                    μας πει από τον Γιάννη/Γιώργο/Νίκο
               τητά μας σε συλλόγους γονέων που                      για αγώνα, τόλμη και δύναμη από

               πολύ εύκολα ιδιοποιούνται τη γη. Η                    τη στιγμή που έκανε χιλιάδες χιλιό-
               ιστορία της ανθρωπότητας αν κάποιος                   μετρα με τα πόδια και πλέον ζει σε
               διαβάσει ανάμεσα από τις  γραμμές                     μια σκηνή έξω από κάποια ελληνική

               είναι η μετανάστευση, οι πόλεμοι, ο                   πόλη.
               μόνιμος ξεριζωμός.                                    Σας ευχαριστώ για αυτήν την ευκαιρία να
               Ειδικά αν αναφέρεστε σε έναν συγκεκρι-                παρουσιάσουμε το έργο μας και εύχομαι
               μένο Σύλλογο Γονέων στο Ωραιόκαστρο                   να βρεθεί λύση στο δράμα των χιλιάδων

               που έγινε διάσημος τον τελευταίο και-                 προσφύγων.
               ρό για την κατάπτυστη “απόφασή” του


               Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Κρόκου Κοζάνης, βραβεύτηκε στις 18/04/16 στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναί-
               ων με το Ειδικό Βραβείο της Ύπατης Αρμοστείας του OHE για τους Πρόσφυγες με το τραγούδι "Ο Πρόσφυ-
               γας". Η συμμετοχή ήταν στα πλαίσια του 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού ραδιοφωνικού ηχητικού μηνύματος
               και τραγουδιού «Κάν’ το ν’ ακουστεί - 2016» που διοργάνωσε το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του
               Υπ. Παιδείας, το europeanschooradio.eu κι ο Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α. Πήραν μέρος τα παιδιά της Δ' Τάξης και η δασκά-
               λα Ελπίδα Κάμπερ που αποτύπωσαν σε 79 ζωγραφιές τους στίχους του τραγουδιού, ο κ. Γιώργος Κασαπίδης
               για τη φωτογραφία με τα προσφυγόπουλα στην Ειδομένη, ο Γιώργος Καρακούλια για τη βοήθεια στο Shelter
               Musicstudio και φυσικά ο ...Γιώργος (10χρονών), ο Βαγγέλης (10 χρονών) και η Δήμητρα (7 χρονών)
               που τραγουδούν. Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Βασίλης Πετρίδης (στίχοι/μουσική)
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12