Page 47 - mag_51
P. 47
47
και το αντίκτυπο που έχει στον κατανα- λαχανικό ή φρούτο και η πιστοποίηση βι-
λωτή. Ο νόμος είναι ένας και απλός. ολογικής καλλιέργειας του.
Το ποιοτικό προϊόν κερδίζει αμέσως Ένα άλλο κομμάτι καταναλωτών
τον καταναλωτή. κάνει διατροφή vegan! Είναι η δια-
τροφή που δεν περιλαμβάνει τίποτα ζω-
ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΒΙΟ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ϊκό! Υπάρχουν λοιπόν φυτικά ροφήματα
ΚΑΙ VEGAN όπως γάλα από αμύγδαλο, καρύδα, φου-
ντούκι, κεχρί και πολλά άλλα! Υπάρχουν
Σήμερα όλο και περισσότερο ο κατανα- φυτικά τυριά, από άμυλο και φυτικά έλαια
λωτής στρέφεται στα βιολογικά, παρά τις τα οποία είναι πολύ νόστιμα!
δυσκολίες, θέλοντας να προσφέρει στον Τα προϊόντα αυτά τα θέλουν, εκτός
εαυτό του μια πιο ποιοτική διατροφή! από αυτούς που κάνουν vegan δια-
Ιδιαίτερα δε, στα προϊόντα μαναβικής τροφή και καταναλωτές που έχουν
και κυρίως σε αυτά που βγαίνουν μέσα κάποιες αλλεργίες ή δυσανεξίες σε
από τη γη, όπως πατάτες, καρότα, κρεμ- ζωϊκά προϊόντα!
μύδια, μαρούλια κλπ. Στο κατάστημά μας Εμείς στο «βίος» προσπαθούμε να συ-
υπάρχει καθημερινά φρέσκια βιολογι- νεργαζόμαστε με εταιρείες που γνωρί-
κή μαναβική, με προϊόντα από την Κρή- ζουν το αντικείμενο και σέβονται τους
τη, την Πέλλα, την Κοζάνη, την Εύβοια, καταναλωτές κρατώντας την ποιότητα
τη Βέροια, την Αχαΐα κλπ. Δίπλα σε κάθε ψηλά και τις τιμές χαμηλά.