Page 32 - mag_57
P. 32
συΝεΝΤευΞη του Βασίλη Αρδά
Αποστόλης Αρμάγος
να έπινα μπύρες, να νοσταλγούσα, μπορούν να τις μεταδώσουν, δεν
και το βράδυ να κοιμόμουν πιο μπορούν να προσφέρουν αυτά που
ήσυχα. θέλουν στα παιδιά. Τα παιδιά σή-
μερα έχουν ήδη από το δημοτικό
Τα παιδιά τι είδους μουσικά ακούσμα- διαμορφώσει άποψη για τον κόσμο
τα σου μεταφέρουν στο σχολείο; και την κοινωνία. οι γονείς τις πε-
a. Α. Αχ! εδώ απογοητεύομαι πραγ- ρισσότερες φορές είναι απέναντι
ματικά. και να ξέρετε, τα αγαπάω από το δάσκαλο και όχι μαζί του.
πολύ τα παιδιά. Δεν έχω κουρά- Όλα ξεκινάνε από τους γονείς. Θα
γιο να ανοίξω αυτήν την κουβέντα. περίμενα λίγο παραπάνω σεβασμό
Χαίρομαι όταν χαμογελάνε πάντως. και ανησυχώ για το τι πολίτες θα
έχουμε σε δεκαπέντε χρόνια για
Να μας πεις και κάτι λίγα για την παι- παράδειγμα.
δεία, τις σχέσεις στην εποχή της κρί- Λοιπόν, για τις σχέσεις στην επο-
σης, τη μετανάστευση και σε ποια live χή της κρίσης… είναι ωραίο οι άν-
πηγαίνεις; θρωποι να συμφωνούν, αρκεί να
32 a. Α. παιδεία. Τι να πω; είμαι εκ- μη συμφωνούν μόνο στα αρνητικά
παιδευτικός μουσικής δώδεκα που δυστυχώς συμβαίνει τις περισ-
χρόνια τώρα στην πρωτοβάθμια σότερες φορές.
εκπαίδευση. Γνωρίζω τα προβλή- Για τη μετανάστευση τι να πω; Όλοι
ματα του ελληνικού δημόσιου σχο- κοιτάζουμε και έχουμε προσδοκίες
λείου. Τα πράγματα νομίζω είναι για ένα καλύτερο μέλλον.
καλύτερα από τότε που ήμουν εγώ Τέλος, πηγαίνω σε live διαφόρων
μαθητής. Το λέω γιατί συναντώ καλλιτεχνών, φίλων, ομότεχνων
εκπαιδευτικούς με όρεξη, με γνώ- και μη, που κινούνται σε διάφορα
σεις αλλά τις περισσότερες φορές είδη μουσικής. σπάνια καλλιτε-
πέφτουν πάνω σε έναν τοίχο, δεν χνών του ένδοξου παρελθόντος...
Απόσχιση
ΔΙσκοΓρΑΦΙΑ Το η του ήλιου Στην άλλη Όχθη
Άγνωστη
Πορεία