Page 67 - mag_64
P. 67

του Αχιλλέα ΙΙΙ











               Ο Κωνσταντίνος και η Ελένη έτρωγαν όλο τον χρόνο της μητέρας και

               του πατέρα τους απαιτώντας από αυτούς να ασχολούνται διαρκώς


               μαζί τους. Ως αποτέλεσμα, τα δύο παιδιά πάχαιναν όλο και περισ-


               σότερο –λόγω της επιστημονικά αποδεδειγμένα υψηλής περιεκτικό-


               τητας των λεπτών της ώρας σε θερμίδες– ενώ οι άτυχοι γονείς δεν

               προλάβαιναν να κάνουν τίποτα για τον εαυτό τους, και, παγιδευμέ-


               νοι σε μία μάταιη καθημερινή προσπάθεια κάλυψης της ακόρεστης

               ανάγκης των τέκνων τους να αποτελούν το μόνιμο επίκεντρο της


               προσοχής, απλώς τα παρακολουθούσαν να τους τρώνε τη ζωή.



               Όταν τα αδέρφια έμειναν ορφανά ανακάλυψαν ότι –σε αντίθεση με


               τους γονείς τους– οι υπόλοιποι άνθρωποι ήταν απρόθυμοι να δια-                                                   67

               θέσουν κάθε στιγμή της ζωής τους για να θρέψουν την ανασφάλειά


               τους. Έτσι, ο Κωνσταντίνος οδηγήθηκε στην κατάθλιψη και σε πε-


               ριστασιακά πρόχειρα γεύματα χάρη σε άτομα που δεν τον γνώριζαν

               και του επέτρεπαν να αρπάξει μερικές δαγκωνιές από την ώρα τους


               φλυαρώντας, ενώ η Ελένη αναζήτησε τον «πραγματικό έρωτα» και,


               μέσω του γάμου της με έναν υπερβολικά ανεκτικό άνδρα, εξασφάλι-

               σε προμήθειες για αρκετά χρόνια, αρνούμενη πεισματικά να συναι-


               νέσει στην επιθυμία του συζύγου της να αποκτήσουν παιδιά, καθώς,


               αν υπήρχε κάτι που την φόβιζε αυτό ήταν η κληρονομικότητα.



               Ο Αχιλλέας ΙΙΙ (κατά κόσμον Αχιλλέας ΙΙΙ) γεννήθηκε στην Καβάλα, στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα το 1979,
               το 1998 και το 2002, αντίστοιχα. Απολαμβάνει να ανοίγει τρύπες στην πραγματικότητα, να αφαιρεί το γκρίζο
               υλικό της και να συμπληρώνει τα κενά με παραδοξολογίες, προκαλώντας τον εκνευρισμό εκείνων που λατρεύ-
               ουν το μονότονο γκρίζο, επειδή χάρη σε αυτό τονίζονται τα άδεια τους μάτια. Επίσης, αποφεύγει τα λιβάνια, τα
               δερμάτινα ντιβάνια και τα θερμαινόμενα καζάνια, χορεύει εξαιρετικά σπάνια σε γάμους, βιβλιοπαρουσιάσεις και
               λοιπές εκδηλώσεις –με τη δικαιολογία ότι τον πονάει πότε το ένα του πόδι και πότε το άλλο–, ενώ τα τελευταία
               δώδεκα χρόνια είναι μέλος του container rock συγκροτήματος Bog art.
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72