Page 104 - mag_70
P. 104

ClassY    movies










































               Ο πατέρας και ο γιος ξαναβρίσκουν τη                  τές οι υπερβολικές -δυνητικά- αναφο-
               μητέρα που δουλεύει σε ένα ιδιότυπο                   ρές, σώζονται από τις συγκλονιστικές

               πορνείο όπου αυτή κάνει peep-show.                    ερμηνείες των δύο πρωταγωνιστών:
   104         Εκεί, πίσω από το τζάμι που χωρίζει                   του Στάντον με τη βιβλική φιγούρα, για
               τους δύο πρώην συζύγους, θα μιλή-                     πρώτη φορά πρωταγωνιστή μετά από

               σει για πρώτη φορά ο σιωπηλός μέχρι                   εκατό(!) ταινίες, (από το άγχος του είχε
               τότε ήρωας, με μια de profundis εξο-                  ζητήσει τη συντροφιά και συμπαρά-

               μολόγηση που θα μας αποκαλύψει τις                    σταση του νεότατου και άσημου τότε
               σκέψεις και τα αισθήματά του. Περνώ-                  Σον Πεν) και βέβαια της Κίνσκι που
               ντας από το άπειρα μεγάλο -την έρη-                   είχε ήδη συνεργαστεί σαν 14χρονη με

               μο-, στο απόλυτα μικρό -την καμπίνα                   το σκηνοθέτη που την ξαναβρίσκει σε
               του peep-show-, από την κινηματο-                     πλήρη ωριμότητα και γυναικεία σαγή-
               γραφική εικόνα στη θεατρικότητα του                   νη. Σαν άλλος Ορφέας, ο Τράβις, αφού

               λόγου, έπρεπε να βρεθούν οι ισορρο-                   συναντήσει την αγαπημένη του Ευρυ-
               πίες, ώστε να διατηρηθεί η μυθολογία                  δίκη, θα απομακρυνθεί από κοντά της
               του σινεμά: από τους διαδρόμους του                   για να μην τη βλάψει και θα πάρει μόνος

               πορνείου που θυμίζουν εκείνους του                    το δρόμο σαν γνήσιος κάου μπόι που
               Alphaville, τα διαφορετικά ντεκόρ των                 απόδωσε δικαιοσύνη, αποχωρώντας

               καμπίνων που θυμίζουν μινιατούρες                     κάτω από τους ήχους της μαγικής κι-
               κινηματογραφικών στούντιο, το αδι-                    θάρας του Ράι Κούντερ που έγραψε για
               αφανές  τζάμι  που  ορίζει  τη  θέση  και             το έργο την πρώτη του κινηματογραφι-

               του θεατή (βλέπεις, χωρίς να σε βλέ-                  κή μουσική. Ο τίτλος Παρίσι, Τέξας (μια
               πουν), η αναγκαιότητα του σκοταδιού.                  άσημη πόλη της Αμερικής, με σημασία

               Στην περίφημη αυτή σκηνή, όλες αυ-                    ωστόσο για τον ήρωα), εκφράζει πολύ
   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109