Page 27 - mag_71
P. 27
από τον Βασίλη Αρδά
αποκτήσουν επαφή με το κοινό αλλά
και να ξεπεράσουν το μαθησιακό πε-
ριβάλλον;
Ε.Μ. Οι μαθητές των μουσικών σχολεί-
ων εξοικειώνονται από νωρίς με την
έκθεση και το αίσθημα ευθύνης που
έχει η παρουσία τους στη σκηνή, γιατί το
πρόγραμμα των σχολικών και εξοσχο-
λικών εκδηλώσεων είναι πολύ πλού-
σιο, καμιά φορά και βαρύ. Το επίπεδο
είναι πολύ υψηλό τις περισσότερες φο-
ρές. Προσωπικά έχω παίξει με μαθητές
εκτός σχολικού περιβάλλοντος, αλλά
προσπαθώ να συνοδεύω εγώ τα παιδιά
και όχι αυτά εμένα. Γίνομαι δηλαδή πε- 27
ρισσότερο δασκάλα, από καλλιτέχνης.
Όπως είναι φυσικό μέσα στα 16 χρόνια
που είμαι δασκάλα έχω τύχει να βρεθώ
στη σκηνή με απόφοιτους μαθητές μου
και έχω νιώσει μεγάλη χαρά και περη-
φάνια.
Είσαστε καθηγήτρια μουσικής, γρά-
φετε μουσική, ερμηνεύετε τραγούδια
αλλά γράφετε και στίχους. Να μιλή-
σουμε και με τους στίχους σας;
"Πες μου τι αισθάνεσαι...
βγάλτο από μέσα σου... "
Πιστεύετε ότι είναι εύκολο να επικοι-
νωνήσει κάποιος και να εκφράσει τα
συναισθήματά του;
Ε.Μ. Έχει να κάνει με το χαρακτήρα και
τη συνάφεια του πομπού και του δέκτη.
Οι δυσκολία προκύπτει όταν άλλο λέμε
και άλλο καταλαβαίνει, άλλη ερμηνεία