Page 32 - mag_100
P. 32

ΒΙΒΛΙοπΡοΤΑΣεΙΣ                                                                                                            «Τα καλά βιβλία είναι για τους νέους ό,τι ο ήλιος
                                                                                                                                               και η δροσερή βροχή για τους σπόρους, που έμειναν θαμμένοι

                                                                                                                                                                                       κάτω απ' τους πάγους του χειμώνα.»


                                                                                                                                                                                                                                        Χόρας Μαν


                                                                     Μια επιδημία που έχει ενσκήψει στη Mα-
                                                                     δρίτη, τρομοκρατώντας τους κατοίκους
                                                                     της με την ανατριχιαστική «μουσική» της·

                                                                     ένας μικρός κι ανέστιος εφημεριδοπώλης
                                                                     που ερωτεύεται μια δεσποινίδα του κα-
                                                                     λού κόσμου, με απρόβλεπτα αποτελέσμα-
                                                                     τα· ένας διανοούμενος που ψάχνει απε-

                                                                     γνωσμένα το κεφάλι του· μια επανάσταση
                                                                     των λημμάτων του λεξικού με άδοξη κα-
                                                                     τάληξη· μια χριστουγεννιάτικη γιορτή που
                                                                     διαταράσσεται από ένα παράδοξο παν-

                                                                     δαιμόνιο· ένας άνδρας που πλανεύεται
                                                                     από μια μυστηριώδη συνταξιδιώτισσα·
                                                                     ένα πρωτότυπο αριστούργημα, στο οποίο
                                                                     καλούνται να συνεργαστούν ένας Έλλη-

                                                                     νας κι ένας Ισπανός καλλιτέχνης από δι-
                                                                     αφορετικές εποχές· ένας φιλοπερίεργος
   32                                                                επιβάτης που προσπαθεί να διαλευκάνει

                                                                     ένα έγκλημα μέσα στο τραμ· ένας άσω-

                                                                     τος υιός που επιστρέφει στο πατρογονικό
                                                                     σπίτι για να πεθάνει, μια κινούμενη πόλη
                                                                     και μια απαρηγόρητη, παρ’ ολίγον αυτό-
                  BENITO PÉREZ GALDÓS                                χειρ σ’ ένα απρόσμενο συναπάντημα μ’

                   ΜΙΑ ΤΕΧΝΗ ΠοΥ ΖΕΙ                                 ένα χαμίνι του δρόμου…
                                                                     Αυτά και πολλά ακόμη αποτελούν το υλι-
                     ΑΠο Το ΘΑΝΑΤο                                   κό με το οποίο ο Μπενίτο Πέρεθ Γκαλδός


                              ΕΚΔοΣΕΙΣ PοΕΣ                          εξερευνά τις πολλαπλές εκφάνσεις του
                                                                     φανταστικού στα 12 διηγήματα του ανά
                                                                     χείρας τόμου.  Ο  μεγαλύτερος  Ισπανός
                                                                     μυθιστοριογράφος μετά τον Θερβάντες,
                                                                     κορυφαίος εκπρόσωπος του Ρεαλισμού

                                                                     του 19ου αιώνα, αποδεικνύει το ταλέντο
                                                                     και τη μαστοριά του και στη μικρή φόρ-
                                                                     μα, πλέοντας σε… αχαρτογράφητα νερά.
                                                                     Μόνο όμως ένας δεξιοτέχνης του ρεαλι-

                                                                     σμού θα μπορούσε να τον αποδομήσει
                                                                     τόσο επιτυχώς, περιδιαβάζοντας με άνε-
                                                                     ση στην επικράτεια του παράξενου και
                                                                     του αγνώστου.
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37