Page 45 - magazine_84
P. 45

από τον Rock Editor


                                                                                            Βελισάριο Θώδη











               μές ξανά, αν όχι γιατί ή αν ναι πως;                   • Υπάρχουν μπάντες ή καλλιτέχνες

               ΓΚ:  Τα budget σήμερα είναι μηδενικά                  που στο άμεσο μέλλον θα θέλατε να
               για αυτήν την μουσική. Αν η μουσική                   συνεργαστείτε;

               αυτή ζήσει ξανά ένδοξες στιγμές, δεν θα               ΓΚ: Και πάλι, πιστεύω ότι αυτό πάει ανά-
               είναι σήμερα. Ίσως όμως να είναι αύριο.               λογα το τραγούδι. Για παράδειγμα, στο

               Η σημασία του budget είναι τεράστια.                  τελευταίο μας single “Στον Κώστα Βάρ-
               Εφόσον δεν υπάρχουν πόροι για να                      ναλη” με τον Δημήτρη Μητσοτάκη, ζη-

               ακουστεί  αυτή  η  μουσική  παραπέρα,                 τήσαμε από τον Δημήτρη να το τραγου-
               τότε δεν θα μπορέσουμε να ξανασυζη-                   δήσουμε παρέα για διάφορους λόγους.

               τήσουμε για την επαναφορά της. Αλλά                   Αρχικά, γιατί πιστεύουμε ότι ο στιχουρ-
               ας μην μένουμε στις δόξες. Ας πάμε πα-                γός (που είναι και στην προκειμένη περί-
               ραπέρα λέγοντας ότι υπάρχουν σίγουρα                  πτωση ο ίδιος) έχει σοβαρό λόγο να εκ-

               τραγούδια του παρόντος που στο μέλλον                 φράσει τους στίχους του (εφόσον είναι
               θα αξίζει να θυμούνται. Και έτσι, θα έρ-              και ερμηνευτής εννοείται) καθώς είναι
               θουν  σιγά σιγά πολύ  όμορφες ημέρες                  τα λόγια του στα οποία πιστεύει. Ακόμα,

               για την μουσική αυτή.                                 στο συγκεκριμένο τραγούδι εκφράζεται                       45
               • Είστε από τα συγκροτήματα που δι-                   το ζήτημα της ανάγκης της συλλογικής

               σκογραφικά  τουλάχιστον  δεν  έχετε                   αντίδρασης (όχι μόνο της ατομικής).
               πολλές συνεργασίες με άλλους καλ-                     Από τεχνικής άποψης επίσης, οι στίχοι

               λιτέχνες  ή  μπάντες.  Αυτό  είναι  κα-               του τραγουδιού δεν δίνουν ξεκάθαρο
               θαρά θέμα επιλογής ή απλά δεν έχει                    ρεφρέν, οπότε οι εναλλαγές στις φωνές
               προκύψει;                                             των συνεχόμενων κουπλέ δημιουργούν

               ΓΚ: Το μεγαλύτερο μέρος της πορείας                   ενδιαφέρον. Και τέλος το πιο ουσιαστι-

               μας είναι μοναχικό. Όμως θεωρώ ότι                    κό όλων, με τον Δημήτρη φάνηκε εξ αρ-
               από όλους τους καλλιτέχνες που αγαπά-                 χής ότι υπήρχε αλληλοεκτίμηση και πάρα
               με, είχαμε την χαρά και την τιμή να συ-               πολύ καλή φιλική σχέση. Μπορώ να σου

               νεργαστούμε με κάποιους από αυτούς.                   πω κι άλλα πράγματα, αλλά τουλάχιστον
               Και στο μέλλον θα προτείνουμε και σε                  με αυτά τα λίγα σου δίνω το σκεπτικό

               άλλους αγαπημένους μας, αρκεί το τρα-                 μας.
               γούδι να το “ζητάει” αυτό. Σκέψου όμως                •  Υπάρχει  κάποιο  κομμάτι  ή  δίσκος
               ότι τα περισσότερα τραγούδια μας είναι                σας που να το/τον ξεχωρίζετε;

               “εσωτερικά”, πράγμα που από μόνο του                  ΓΚ: Υπάρχουν τραγούδια που ο καθένας
               ζητάει μοναξιά για να αποτυπωθεί. Πι-                 αγαπά ή μισεί για τον δικό του εσωτε-

               στεύουμε στις συνεργασίες που υπάρχει                 ρικό λόγο. Ας μην ξεχωρίσουμε κανένα
               λόγος να υπάρχουν, λόγω του τραγου-                   τώρα, θα είναι άδικο. Όλα παιδιά μας
               διού.                                                 είναι. Στην παρούσα στιγμή όμως, στο
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50