Page 110 - mag_83
P. 110

ClassY    movies


                          Η ΛάμψΗ


                                 (Shining)




               κανόνας του απρόοπτου γιατί έχουμε                    μπορούσαν εύκολα να είναι τα απο-
               σε γενικές γραμμές, όχι μόνο την εξέ-                 κυήματα της άρρωστης φαντασίας του

               λιξη του τέλους, αλλά και το λόγο για                 Νίκολσον; Ακόμα κι αν αργότερα ο θε-
               τον οποίο η υπόθεση θα πάρει μια συ-                  ατής καταλαβαίνει-ή το νομίζει-, τίπο-
               γκεκριμένη τροπή. Είναι η πορεία του                  τα δεν είναι ξεκάθαρο, τα κλειδιά του

               ήρωα που ενδιαφέρει εδώ και όχι η                     δίνονται από το σκηνοθέτη που όμως
               τελική του πράξη. Όσο για τις οπτασί-                 του τα παίρνει πίσω.. Άλλη ανατροπή

               ες που παίζουν πρωταρχικό ρόλο στο                    των κανόνων: Πολύ λίγες νυχτερινές
               βιβλίο, στο έργο, η εμφάνισή τους είναι               σκηνές, ο τρόμος ξετυλίγεται στο φως
               παραπάνω από διφορούμενη:  υπάρ-                      στης ημέρας, το εσωτερικό του ξενο-

               χουν ή όχι; Αφού παρακολουθούμε                       δοχείου είναι φωτεινό, καθαρό με με-
               την αποσύνθεση μιας οικογένειας κι                    γάλους χώρους, τίποτα που να θυμίζει
               ενός διαταραγμένου μυαλού, δεν θα                     το  κλειστοφοβικό περιβάλλον όπου







   110
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115