Page 110 - mag_83
P. 110
ClassY movies
Η ΛάμψΗ
(Shining)
κανόνας του απρόοπτου γιατί έχουμε μπορούσαν εύκολα να είναι τα απο-
σε γενικές γραμμές, όχι μόνο την εξέ- κυήματα της άρρωστης φαντασίας του
λιξη του τέλους, αλλά και το λόγο για Νίκολσον; Ακόμα κι αν αργότερα ο θε-
τον οποίο η υπόθεση θα πάρει μια συ- ατής καταλαβαίνει-ή το νομίζει-, τίπο-
γκεκριμένη τροπή. Είναι η πορεία του τα δεν είναι ξεκάθαρο, τα κλειδιά του
ήρωα που ενδιαφέρει εδώ και όχι η δίνονται από το σκηνοθέτη που όμως
τελική του πράξη. Όσο για τις οπτασί- του τα παίρνει πίσω.. Άλλη ανατροπή
ες που παίζουν πρωταρχικό ρόλο στο των κανόνων: Πολύ λίγες νυχτερινές
βιβλίο, στο έργο, η εμφάνισή τους είναι σκηνές, ο τρόμος ξετυλίγεται στο φως
παραπάνω από διφορούμενη: υπάρ- στης ημέρας, το εσωτερικό του ξενο-
χουν ή όχι; Αφού παρακολουθούμε δοχείου είναι φωτεινό, καθαρό με με-
την αποσύνθεση μιας οικογένειας κι γάλους χώρους, τίποτα που να θυμίζει
ενός διαταραγμένου μυαλού, δεν θα το κλειστοφοβικό περιβάλλον όπου
110