Page 64 - mag 122
P. 64

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


                           «Ω, κτήνος αναντικατάστατο, βάναυσο,

                                       υποκριτή αναγνώστη μου…

                                     άνθρωπέ μου… αδελφέ μου.»


                                                        Σαρλ Μπωντλαίρ


                                                  ΣΤΑΘΗΣ ΙΝΤΖΕΣ


                                                  ΟΙ ΑΝΕΙΔΙΚΕΎΤΟΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΎΝ ΚΙΧ

                                                  Εκδόσεις ΜΕΛΑΝΙ

                                                  Τι συμβαίνει όταν ένας ανειδίκευτος εργάτης εργο-

                                                  στασίου ανακαλύπτει την υπερφυσική δύναμη του
                                                  αριστερού του χεριού;

                                                  «…θα μπορούσες να γίνεις ένας μποξέρ αριστερού
                                                  χεριού. Αριστερό κροσέ, αριστερό ντιρέκτ, αριστε-

                                                  ρό άπερκατ… Θα μπορούσες να γίνεις ο Μοχάμεντ
                                                  Άλι της αριστερής γροθιάς!», είπε μεταφράζοντας

                                                  τις κινήσεις του μποξ σε χαριτωμένες γροθίτσες απ’
                                                  το ύψος στο οποίο ήταν ανεβασμένος (ο Θράσος).

               Πέντε γύροι, σαν αγώνας πυγμαχίας, ο έρωτας, το μποξ, η Αθήνα, η Κούβα,
               ο Φιντέλ.






              HOFFMANN E.T.A.


              ΧΡΎΣΟ ΔΟΧΕΙΟ

              Εκδόσεις PRiNTA

               Στο Χρυσό Δοχείο ο Χόφμαν προσπαθεί
               να δείξει τον κόσμο της φαντασίας και της

               πραγματικότητας στο σημείο τομής και συ-
               νάντησής τους. Με αυτό το μοντέρνο ρομα-

               ντικό παραμύθι, με την επιλογή της φόρμας
               του παραμυθιού, με την εμμονή στη ρομα-

               ντική θεματική και με το τόλμημα της πρω-
               τοποριακής αφηγηματικής τεχνικής του, ο

               Χόφμαν φαίνεται να κλείνει με νόημα το
               μάτι στον σύγχρονο αναγνώστη, πιστός στη

               ρήση του Νοβάλις: «Όσο πιο ποιητικό, τόσο
               πιο αληθινό».
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69