Page 93 - mag_117
P. 93

γου «Δελησταύρου  και Υιός»),  «Η                     τη γενική πτώση του ελληνικού κι-

               θεία μου η χίπισσα» (μια ταινία που                   νηματογράφου λόγω της τηλεόρα-
               θυμίζει τις ταινίες του Φρανκ Κάπρα                   σης,  η  Βλαχοπούλου  αποσύρεται

               «Κυρία για μια μέρα» & «Η κόμισ-                      προσωρινά από τα κινηματογραφι-

               σα και ο γκάγκστερ»), «Η Ρένα είναι                   κά πράγματα, για να επιστρέψει στη
               οφσάιντ» (ταινία που παρωδεί τη                       μετά Φίνον εποχή, όταν άρχισε μια

               μανία του ποδοσφαίρου και την τότε                    βραχύβια επιστροφή του κόσμου
               τάση ελληνοποίησης πολλών ξένων                       στις κινηματογραφικές αίθουσες.

               ποδοσφαιριστών) και η πιο σημαντι-                    Οι ταινίες της Βλαχοπούλου εκείνης

               κή από τις τέσσερις: «Η κόμισσα της                   της περιόδου είναι από τις λιγότερο
               Κέρκυρας», μια ταινία αφιερωμένη                      γνωστές της και γυρίστηκαν από τα

               στην Κέρκυρα, την πατρίδα της Ρέ-                     τέλη της δεκαετίας του 1970 ως και
               νας Βλαχοπούλου.                                      τα μέσα της δεκαετίας του 1980, ενώ

               Με την πτώση των εισιτήριων και                       στο περιθώριο έχουν μείνει και οι

                                                                                                                                93
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98