Page 85 - mag_107_N
P. 85

Αρχικώς, για τις δεκαετίες του 1940                   αφάνεια, όπως π.χ. οι ρόλοι του στη

               και 1950 εξαντλείται κινηματογραφι-                   «Δούκισσα της Πλακεντίας» ή κυρί-
               κά σε δεύτερους ρόλους ζεν-πρεμιέ                     ως στο σπουδαίο φιλμ «Είμαι αθώ-
               (π.χ. «Η φωνή της καρδιάς», «Πρό-                     ος» για την υπόθεση Ντρέυφους.

               σωπα λησμονημένα», «Εκείνες που                       Κάπως έτσι, ο Λάμπρος Κωνστα-
               δεν πρέπει να αγαπούν», «Ούτε γάτα,                   ντάρας αρχίζει να ανεβάζει κινημα-

               ούτε ζημιά» ή «Ο ζηλιαρόγατος»).                      τογραφικούς ρυθμούς στη δεκαετία
               Αξιοποιώντας έτσι το επιβλητικό και                   του 1960, κερδίζοντας (από τα μέσα

               αρχοντικό του παρουσιαστικό.                          της δεκαετίας και εξής) τους πρωτα-

               Με την πάροδο του χρόνου, ωστό-                       γωνιστικούς  ρόλους,  τους  οποίους
               σο, η μεγάλη του επιτυχία ως πατέ-                    άξιζε, και επιβάλλοντας τον τύπο
               ρας της Αλίκης Βουγιουκλάκη (κυ-                      του «πενηντάρη», ο οποίος θέλει

               ρίως με την «Αλίκη στο Ναυτικό»)                      να ξαναζήσει την εφηβεία του ή να

               τον καθιστά ακόμα πιο αγαπητό στο                     ζήσει όλα όσα δεν είχε προλάβει να                         85 85
               ελληνικό κοινό, μολονότι οι μεγάλες                   ζήσει μέχρι τότε. Ο ίδιος, όμως, δεν
               του ερμηνείες έμειναν κάπως στην                      επέβαλε μόνο τον τύπο του ώριμου
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90