Page 85 - mag_107_N
P. 85
Αρχικώς, για τις δεκαετίες του 1940 αφάνεια, όπως π.χ. οι ρόλοι του στη
και 1950 εξαντλείται κινηματογραφι- «Δούκισσα της Πλακεντίας» ή κυρί-
κά σε δεύτερους ρόλους ζεν-πρεμιέ ως στο σπουδαίο φιλμ «Είμαι αθώ-
(π.χ. «Η φωνή της καρδιάς», «Πρό- ος» για την υπόθεση Ντρέυφους.
σωπα λησμονημένα», «Εκείνες που Κάπως έτσι, ο Λάμπρος Κωνστα-
δεν πρέπει να αγαπούν», «Ούτε γάτα, ντάρας αρχίζει να ανεβάζει κινημα-
ούτε ζημιά» ή «Ο ζηλιαρόγατος»). τογραφικούς ρυθμούς στη δεκαετία
Αξιοποιώντας έτσι το επιβλητικό και του 1960, κερδίζοντας (από τα μέσα
αρχοντικό του παρουσιαστικό. της δεκαετίας και εξής) τους πρωτα-
Με την πάροδο του χρόνου, ωστό- γωνιστικούς ρόλους, τους οποίους
σο, η μεγάλη του επιτυχία ως πατέ- άξιζε, και επιβάλλοντας τον τύπο
ρας της Αλίκης Βουγιουκλάκη (κυ- του «πενηντάρη», ο οποίος θέλει
ρίως με την «Αλίκη στο Ναυτικό») να ξαναζήσει την εφηβεία του ή να
τον καθιστά ακόμα πιο αγαπητό στο ζήσει όλα όσα δεν είχε προλάβει να 85 85
ελληνικό κοινό, μολονότι οι μεγάλες ζήσει μέχρι τότε. Ο ίδιος, όμως, δεν
του ερμηνείες έμειναν κάπως στην επέβαλε μόνο τον τύπο του ώριμου