Page 86 - mag_07
P. 86

Cinema                                   Dvd




































               Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΆ ΤΟΥ                    Ο ΚΆΙΣΆΡΆΣ ΠΡΕΠΕΙ                   ON THE ROAD

               ΜΠΟΡΝ                               ΝΆ ΠΕΘΆΝΕΙ                          Σκηνοθεσία: Βάλτερ Σάλες
               Σκηνοθεσία: Τόνι Γκιλροϊ            Σκηνοθεσία: Πάολο και Βιτόριο Ταβιάνι  Ηθοποιοί: Σαμ Ράιλι, Κρίστεν Στιού-
               Σενάριο: Τόνι Γκιλροϊ, Ντάν Γκιλροϊ   Ηθοποιοί: Κόσιμο Ρέγκα, Σαλβα-    αρτ, Κίρστεν Ντανστ, Βίγκο Μόρτεν-
               Ηθοποιοί: Σκότ Γκλέν, Εντουαρντ     τόρε Στριάνο, Τζιοβάνι Αρκούρι,     σεν, Έιμι Άνταμς, Άλις Μπράγκα
               Νόρτον, Ρέιτσελ Βάις, Τζέρεμι Ρενέρ  Αντόνιο Φράσκα                     Χρονολογία παραγωγής: 2012
               Διάρκεια: 135 λεπτά                 Χρονολογία παραγωγής: 2012          Χώρα παραγωγής: Μ. Βρετανία,
               Πρεμιέρα: Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012  Χώρα παραγωγής: Iταλία              Γαλλία, ΗΠΑ
   86          Είδος ταινίας: Περιπέτεια μυστηρίου
               Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ                 Περίληψη                            Περίληψη

               Περίληψη                            Λίγο καιρό αργότερα επέστρεψαν      Αμέσως μετά το θάνατο του πατέρα
                                                                                       του, ο Sal Paradise (Sam Riley), ένας
               Ο Τόνι Γκίλροϊ, που ξέρει όσο κανείς   και ρώτησαν τους κρατούμενους    φιλόδοξος συγγραφέας από τη Νέα
               τι εστί η Κληρονομιά του Μπορν,     αν ήθελαν να συμμετάσχουν σε        Υόρκη, μαζί με έναν νεαρό ποιητή
                                                   μια κινηματογραφική διασκευή
               έχοντας υπογράψει το σενάριο των                                        τον Carlo Max (Tom Sturridge) απο-
               τριών  προηγούμενων  ταινιών  με    του «Ιουλίου Καίσαρα», του Γου-     φασίζουνε  να ταξιδέψουνε στην
                                                   ίλιαμ  Σαίξπηρ.  Η  απάντηση  των
               πρωταγωνιστή τον ομώνυμο κατά-      κρατουμένων και του υπεύθυνου       Αμερική για να βρουν την τύχη
               σκοπο, αυτήν τη φορά και από την    της καλλιτεχνικής τους αναμόρ-      τους. Στον δρόμο συναντούν τον
               καρέκλα του σκηνοθέτη σε αυτό       φωσης ήταν άμεση και θετική και     Dean Moriarty (Garrett Hedlund),
               το περιπετειώδες, κατασκοπευτικό    έτσι έγινε πραγματικότητα η ται-    ένα γοητευτικό τυχοδιώκτη, πρώ-
               θρίλερ διευρύνει το σύμπαν του      νία. Η κάμερα των σπουδαίων Ιτα-    ην κατάδικο, που  έχει σχέση με
               Μπορν που βασίζεται στα βιβλία      λών δημιουργών μπαίνει στη φυ-      τη σαγηνευτική Marylou (Kristen
               του Ρόμπερτ Λάντλαμ και ανεβά-      λακή Ρεμπίμπια, και καταγράφει      Stewart).
               ζει και άλλο τον πήχη της δράσης.   την κουβέντα και τη διανομή των
               Δώδεκα χρόνια μετά την εμφάνιση     ρόλων, την οντισιόν, τις προετοι-   Ο Sal και Dean αμέσως θα δεθούν
               του Τζέισον Μπορν στο κινηματο-     μασίες, και εντέλει το ανέβασμα     με τους δεσμούς μια αληθινής φι-
               γραφικό στερέωμα, ένας ακόμα        της παράστασης «Ιούλιος Καίσα-      λίας.
               πιο «εξελιγμένος» πράκτορας της     ρας», με πρωταγωνιστές πραγ-
               CIA, του οποίου η ζωή ή ο θάνατος   ματικούς κρατούμενους των φυ-
               εξαρτάται από τα γεγονότα των       λακών. Η ταινία διαρκεί 76 λεπτά,
               τριών πρώτων ταινιών. Ένα νέο κε-   κι αποτελεί μια μεταφορά όλο
               φάλαιο ανοίγει πλέον, καθώς γνω-    συμβολισμούς, ένα πείραμα, ένα
               ρίζουμε έναν κατάσκοπο που έχει     παιχνίδι αναμόρφωσης, ή καλύ-
               εκπαιδευτεί από το ίδιο πρόγραμμα   τερα ο άκρως ιδιαίτερος τρόπος
               όπως  ο  Μπορν κι  επομένως είναι   προσέγγισης της ελευθερίας, με
               ένας εξίσου αποτελεσματικός εκτε-   φόντο το περιβάλλον των φυλα-
               λεστής, αλλά και μια πολυσχιδής     κών. Πως δηλαδή κλείνεται ο ρε-
               προσωπικότητα, όχι και τόσο εύκο-   αλισμός σε πλαίσια, και μεταγρά-
               λα χειραγωγίσιμη, ιδίως όταν διατά-  φεται  διαμέσου  της  τέχνης  ενός
               ζεται η εξόντωσή του…               κλασικού έργου του Σαίξπηρ.
   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91