Page 9 - mag_22
P. 9

του Β_56












               Edito_real









               σιλείς και βάλε και αυτοί, γίνονται συνειδη-         τα. Τώρα, όμως, που το κοινό απ’ έξω (κα-
               τά υπήκοοι. Πολλές φορές, σέρνονται στην             τάλαβες, οι άλλες χώρες), σταμάτησε να της
               κυριολεξία για ένα  ρουσφέτι.  Τους  έχεις           δίνει  χρήματα,  η  ορχήστρα  σταμάτησε  και
               ακούσει τι συζητάνε μεταξύ τους και πως              οι χορευτές έμειναν στη μέση της πίστας και
               κομπάζουν; Έχω το δικό μου θα μου κάνει              δεν ξέρουν τι να κάνουν στη συνέχεια.
               αυτό, πες μου τι θέλεις να το κανονίσω και           Και ξέρεις γιατί έμειναν στη μέση αμήχανοι;
               άλλα τέτοια. Ποιοι είναι αυτοί που τα λένε           Γιατί φίλε ούτε χορό γνώριζαν. Πίστευαν
               σε μεγαλύτερο βαθμό; Οι εργαζόμενοι, λέμε            ότι χορεύουν. Απλώς πηδούσαν, περπατού-
               τώρα, στο δημόσιο. Δηλαδή, εξουσία και               σαν και πίστευαν ότι συμμετείχαν ενεργά
               αυτοί, γιατί είναι δίπλα στην εξουσία, που           στο πανηγύρι.
               τους έχει ανάγκη για να είναι στην εξουσία           Οι έξω, λοιπόν, βαρέθηκαν πλέον να πε-
               και να ασκεί την εξουσία.                            τάνε τα χρήματα τσάμπα και τώρα, οι πο-
               Θα σε βολέψω, θα με βολέψεις, θα βολευ-              λιτικοί που πίστευαν ότι σέρνουν το χορό,
               τούμε.                                               προσπαθούν να μάθουν να χορεύουν. Ο                          9
               Δράση και αντίδραση. Μου ζητάς και σου               χορός όμως, θέλει διάθεση, θέλει υποδο-
               δίνω, με ψηφίζεις και σου κάνω.                      μή, έχει βήματα, έχει και εντυπωσιακές φι-
               Στο ξαναλέω, το μαγαζί για να πουλάει θέλει          γούρες που γίνονται από καλούς χορευτές
               αγοραστές, δηλαδή πελάτες. Το αστείο είναι           και σίγουρους για τη γνώση του χορού. Ο
               ότι το μαγαζί στήνεται μια φορά και μετά το          χορός, χρειάζεται και παρτενέρ για να είναι
               διατηρεί η πελατεία. Έχεις ακούσει που λένε          καλύτερος.
               έχω χτίσει και έχω χτίσει εγώ μαγαζιά...             Εδώ, πηδάμε σαν αναστενάρηδες γιατί
               Β_56: Οι ψηφοφόροι φταίνε;                           έχουμε κάρβουνα που μας καίνε αλλά στέ-
               ΠΟΛ.: Φυσικά, η νοοτροπία, η αναξιοκρα-              ρεψε η πηγή και δεν έχουμε νερό να τα σβή-
               τία. Το γεγονός ότι δε σεβόμαστε τον εαυτό           σουμε.
               μας. Τον αφήνουμε εκτεθειμένο γενικώς και            Β_56: Τι προτείνετε;
               το γεγονός ότι πάντα φταίνε οι άλλοι.                ΠΟΛ.:  Μέσα μου πιστεύω ότι εμείς, όλοι
               Β_56: Εδώ που έφτασε η συζήτηση πρέ-                 εμείς, δεν μπορούμε πια να προσφέρουμε
               πει να σου πω ότι έρχεται στο μυαλό                  τίποτα. Δεν έχουμε τίποτα να προτείνουμε
               μου το ρητορικό ερώτημα «Αν έκανε η                  που θα είναι νέο θα είναι εποικοδομητικό.
               κότα το αυγό ή το αυγό την κότα»                     Περιμένουμε από εσάς να κάνετε ένα βήμα
               ΠΟΛ.: Η αλήθεια  είναι,  ότι και  εμένα με           πιο μπροστά να δείξετε το δρόμο γιατί δυ-
               έχει απασχολήσει το ίδιο και έχω καταλή-             στυχώς για εσάς αν δεν το κάνετε. Εσείς,
               ξει στο ότι είμαστε αναπόσπαστα δεμένοι              θα χάσετε.
               ψηφοφόροι και πολιτικοί σ’ ένα χορό που              Β_56: Θα τα ξαναπούμε.
               δε σταματά.                                          ΠΟΛ.: Όταν θα έχετε χωνέψει αυτά που σας
               Η ορχήστρα παίζει ή για την ακρίβεια έπαιζε          είπα, θα περιμένω τηλεφώνημά σας για τη
               διαρκώς γιατί το κοινό της πετούσε χρήμα-            συνέχεια.

               Ή ΜΟΥΣΊΚΉ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΊ ΕΊΝΑΊ ΤΟΥ ΑΛΚΊΒΊΑΔΉ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
                                                                      ΑΠΟ ΤΟ CD MIA ΤΡΕΛΉ ΤΡΕΛΉ ΑΒ.
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14