Page 16 - mag_49
P. 16
iΣτΟΡΙεΣ ζωΗΣ
Μαρία & Κωνσταντίνοσ
...όλα είναι ευτυχία σε αυτόν τον τόπο!
16 ματοσειρά του λογότυπου μέχρι παράγεται αρχικά σε 2 διαφορετικές
τα περιφερειακά της τσάντας για παραλλαγές ξύλου και δέρματος. Η
να δώσουμε έμφαση στη λεπτομέ- δεύτερη συλλογή έχει διευρυνθεί κα-
ρεια και την ποιότητα. λύπτοντας προτάσεις για όλη την ημέ-
ρα, τόσο για τον άνδρα όσο και για
Ως εκ τούτου, φτάνουμε στο την γυναίκα, χωρίς ηλικιακούς περιο-
αποτέλεσμα. Το Brand μας ήδη πε- ρισμούς.
ριλαμβάνει μια ολοκληρωμένη
συλλογή και σε μικρό χρονικό Από κει και πέρα, το όραμά μας
διάστημα βγαίνει και η δεύτερη. είναι να κτίζουμε έναν ανθρω-
Η πρώτη μας συλλογή αποτελεί- ποκεντρικό κώδικα επικοινωνί-
ται από 6 γυναικείες τσάντες και ας, να πείσουμε τους πελάτες να
2 αντρικά πορτοφόλια. Η γκάμα πιστέψουν στη φιλοσοφία του
των προϊόντων έχει σχεδιαστεί για branding. Αυτό φυσικά, θα γίνει
να καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα επιλο- με την κατάλληλη προώθηση, κτί-
γών. Από τις μικρού μεγέθους purse ζοντας μια ανθρώπινη σχέση σε-
έως και τα σακίδια πλάτης. Με αυτό βασμού και εμπιστοσύνης. Αυτό
τον τρόπο προσπαθούμε να δώσου- παίρνει υπόσταση με το πιστοποι-
με διαφορετικού τύπου επιλογές που ητικό μοναδικότητας μέσω μιας
θα καλύψουν τις ανάγκες του κατα- συμβολοσειράς που χρησιμοποι-
ναλωτή, ως συνεπακόλουθο αυτού ούμε, με το οποίο συνοδεύονται
αποφασίσαμε κάθε τύπος τσάντας να τα προϊόντα μας, και το οποίο