Page 109 - mag_65
P. 109
της Λίλλυς Παπασπυροπούλου
109
Πασίγνωστη στη χώρα ρίπτωσης στα δεδομένα νέους, δίνουν τα χαρα-
μας η ταινία αυτή, κυρί- του εγχώριου κινηματο- κτηριστικά της αρχαίας
ως για τη μουσική της γράφου– που μαζί με το τραγωδίας στην ιστορία
και πιο συγκεκριμέ- « Μέχρι το πλοίο» (1966) τους. Εκτυφλωτικό φως,
να «Το ζεϊμπέκικο της και τον «Ηνίοχο» (1994) το πετρώδες και απο-
ΣκηνοθεΣια: αΛεΞηΣ δαΜιανοΣ μας έδωσε μια περιορι-
1971 Ευδοκίας» του Μάνου σμένη αλλά πολύ ιδιαίτε- γυμνωμένο τοπίο όπου
γίνονται οι στρατιωτικές
Λοίζου που χορεύεται
κάθε φορά που κάποιος ρη φιλμογραφία. ασκήσεις από τη μία,
θέλει να επιδείξει τη δε- Στο ερωτικό αυτό δράμα, σεξουαλικότητα και τα-
ξιοτεχνία του στο δωρικό όλα ξετυλίγονται μέσα μπού από την άλλη. Πε-
αυτό «αρσενικό» χορό. στη δίνη ενός απόλυ- ριβάλλον μικροαστικό
Ατυχώς, η διασημότητα του, ποτισμένου με βία σε αντιπαράθεση με τις
που απέσπασε το –αναμ- αισθησιασμού. Το ωμό συνήθειες ενός υποπρο-
φισβήτητα εξαιρετικό– σαρκικό πάθος, η ταχύ- λεταριάτου από πόρνες,
μουσικό κομμάτι, επισκί- τητα των εξελίξεων, η νταβατζήδες και στρα-
ασε τη σπουδαιότητα της αυστηρότητα του τοπίου, τιώτες με πεινασμένο
δεύτερης αυτής ταινίας η μοίρα που παίρνει το βλέμμα για την κοπέλα
του μεγάλου μας σκη- πρόσωπο του κόσμου που τους έλκει και τους
νοθέτη –μοναδικής πε- που περιβάλλει τους δυο απωθεί με την ιδιότητά