Page 35 - mag_66
P. 35
της Κατερίνας Παλέτα
Πηγαίνοντας είναι ωφέλιμη στα άτομα με ειδικές
στα ουσιαστικά… ανάγκες, καθώς έχουν την ανάγκη για
σταθερά πρόσωπα αναφοράς».
Η κ. Κωνσταντίνα Αναγνώστου είναι
Μιλώντας με τον κ. Γιάννη Ηλία, δι- Κοινωνιολόγος Ειδικής Αγωγής - Εκ-
ευθυντή του ΕΕΕΕΚ, αντιλαμβανόμα- παιδευτικός στο ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς και
στε αμέσως τη διάθεση που έχει κά- περιέγραψε την δική της οπτική σας 35
ποιος να προσφέρει. «Δεν το βλέπω επαγγελματίας σε αυτό το σχολείο:
σαν δουλειά, αλλά σαν αποστολή και «Υποδεχόμαστε καθημερινά 23 εφή-
καθήκον αυτό το σχολείο», όπως χα- βους μαθητές με τους οποίους έχουμε
ρακτηριστικά ανέφερε. Συνεχίζοντας, αναπτύξει μια γνήσια και ουσιαστική
«Το ΕΕΕΕΚ αποτελεί ένα σχολείο ζωής σχέση. Ο καθένας από αυτούς έχει
και όχι ένα σχολείο μάθησης». Στα θε- τη δική του προσωπικότητα, χαρακτή-
τικά της μέχρι στιγμής πορείας του ως ρα και οικογενειακό υπόβαθρο. Κά-
διευθυντής του εργαστηρίου ανέφερε ποιοι μαθητές χρειάζονται καθημερινή
την συνεχή υποστήριξη από φορείς και υπενθύμιση των κανόνων του σχολεί-
πολίτες και την αυταπάρνηση του προ- ου καθώς και οριοθέτηση. Η οριοθέ-
σωπικού που εργάζεται στο ΕΕΕΕΚ. τηση στην προκειμένη σημαίνει σταθε-
«Δεν είναι λίγες οι φορές που το προ- ρότητα και συνέπεια συναισθηματική,
σωπικό του ΕΕΕΕΚ συμμετέχει εκτός ενώ τους δίνουμε το μήνυμα ότι τους
του τυπικού ωραρίου λειτουργίας, εμπιστευόμαστε, αφού τους θεωρού-
εθελοντικά σε διάφορες δραστηριό- με ικανούς να αναλάβουν τις ευθύνες
τητες με τους μαθητές». Στα αρνητικά για τις πράξεις ή τις παραλείψεις τους.
συμπεριέλαβε το ό,τι βρίσκεται εκτός Με τους γονείς έχουμε πολύ καλή συ-
της πόλης της Λιβαδειάς, γεγονός που νεργασία. Το σχολείο μας έχει κοινω-
δυσκολεύει διάφορες δράσεις, κα- νικό λειτουργό και ψυχολόγο, οι οποί-
θώς και την έλλειψη μόνιμου προσω- οι ασχολούνται κυρίως με τους γονείς
πικού. «Η εναλλαγή προσώπων δεν και τα αιτήματα τους, στοιχείο ιδιαιτέ-