Page 35 - mag_66
P. 35

της Κατερίνας Παλέτα



































               Πηγαίνοντας                                           είναι ωφέλιμη  στα άτομα με ειδικές

               στα ουσιαστικά…                                       ανάγκες, καθώς έχουν την ανάγκη για
                                                                     σταθερά πρόσωπα αναφοράς».
                                                                     Η κ. Κωνσταντίνα Αναγνώστου είναι
               Μιλώντας με τον κ. Γιάννη Ηλία, δι-                   Κοινωνιολόγος Ειδικής Αγωγής  - Εκ-
               ευθυντή του ΕΕΕΕΚ, αντιλαμβανόμα-                     παιδευτικός στο ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς και
               στε αμέσως τη διάθεση που έχει κά-                    περιέγραψε την δική της οπτική σας                         35

               ποιος να προσφέρει. «Δεν το βλέπω                     επαγγελματίας σε αυτό το σχολείο:
               σαν δουλειά, αλλά σαν αποστολή και                    «Υποδεχόμαστε καθημερινά 23 εφή-
               καθήκον αυτό το σχολείο», όπως χα-                    βους μαθητές με τους οποίους έχουμε

               ρακτηριστικά ανέφερε. Συνεχίζοντας,                   αναπτύξει μια γνήσια και ουσιαστική
               «Το ΕΕΕΕΚ αποτελεί ένα σχολείο ζωής                   σχέση. Ο καθένας από αυτούς έχει
               και όχι ένα σχολείο μάθησης». Στα θε-                 τη δική του προσωπικότητα, χαρακτή-
               τικά της μέχρι στιγμής πορείας του ως                 ρα και οικογενειακό υπόβαθρο. Κά-

               διευθυντής του εργαστηρίου ανέφερε                    ποιοι μαθητές χρειάζονται καθημερινή
               την συνεχή υποστήριξη από φορείς και                  υπενθύμιση των κανόνων του σχολεί-
               πολίτες και την αυταπάρνηση του προ-                  ου καθώς και οριοθέτηση. Η οριοθέ-

               σωπικού που εργάζεται στο ΕΕΕΕΚ.                      τηση στην προκειμένη σημαίνει σταθε-
               «Δεν είναι λίγες οι φορές που το προ-                 ρότητα και συνέπεια συναισθηματική,
               σωπικό του ΕΕΕΕΚ συμμετέχει εκτός                     ενώ τους δίνουμε το μήνυμα ότι τους
               του τυπικού ωραρίου λειτουργίας,                      εμπιστευόμαστε, αφού τους θεωρού-

               εθελοντικά σε διάφορες δραστηριό-                     με ικανούς να αναλάβουν τις ευθύνες
               τητες με τους μαθητές». Στα αρνητικά                  για τις πράξεις ή τις παραλείψεις τους.
               συμπεριέλαβε το ό,τι βρίσκεται εκτός                  Με τους γονείς έχουμε πολύ καλή συ-
               της πόλης της Λιβαδειάς, γεγονός που                  νεργασία. Το σχολείο μας έχει κοινω-

               δυσκολεύει διάφορες δράσεις, κα-                      νικό λειτουργό και ψυχολόγο, οι οποί-
               θώς και την έλλειψη μόνιμου προσω-                    οι ασχολούνται κυρίως με τους γονείς
               πικού. «Η εναλλαγή προσώπων δεν                       και τα αιτήματα τους, στοιχείο ιδιαιτέ-
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40