Page 115 - mag_78
P. 115

της Λίλλυς Παπασπυροπούλου
















































                                                                                                                               115 115






























               μανιχαϊστική  προσέγγιση που  υπάρ-                   ψυχοπαθής θρησκόληπτος, αλλά αντι-
               χει συνήθως στα αστυνομικά θρίλερ:                    προσωπεύει κάτι που θυμίζει σε όλους

               ο καλός μπάτσος, ο-ενσάρκωση του                      αυτό που προτιμάμε να μην σκεφτόμα-

               κακού- δολοφόνος. Όπως ο ( εξαιρε-                    στε: ότι το τρομακτικό Κακό βρίσκεται

               τικός ο δωρικός Φρίμαν), Σόμερσετ,ο                   εν σπέρματι μέσα στην ίδια την αν-

               θεατής καλείται να μπει στο μυαλό του                 θρώπινη φύση.. Σε αυτή τη δεύτερη
               Ανώνυμου, που δεν είναι απλά ένας                     ταινία του, ο ταλαντούχος δημιουργός
   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120