Page 115 - mag_78
P. 115
της Λίλλυς Παπασπυροπούλου
115 115
μανιχαϊστική προσέγγιση που υπάρ- ψυχοπαθής θρησκόληπτος, αλλά αντι-
χει συνήθως στα αστυνομικά θρίλερ: προσωπεύει κάτι που θυμίζει σε όλους
ο καλός μπάτσος, ο-ενσάρκωση του αυτό που προτιμάμε να μην σκεφτόμα-
κακού- δολοφόνος. Όπως ο ( εξαιρε- στε: ότι το τρομακτικό Κακό βρίσκεται
τικός ο δωρικός Φρίμαν), Σόμερσετ,ο εν σπέρματι μέσα στην ίδια την αν-
θεατής καλείται να μπει στο μυαλό του θρώπινη φύση.. Σε αυτή τη δεύτερη
Ανώνυμου, που δεν είναι απλά ένας ταινία του, ο ταλαντούχος δημιουργός